Konkurencijos tarnyba leido žiniasklaidos planavimo paslaugas teikiančioms bendrovėms „Adcom” ir „Mediapool” steigti įmonę „Media klubas”, per kurią agentūros nuo šiol kartu pirks reklamos plotus bei laiką žiniasklaidos priemonėse. „Šis pirkimų konsolidavimas leis abiem bendrovėm savo klientams pasiūlyti palankesnes sąlygas bei kainas,” – sako UAB „Mediapool” direktorė Eglė Taraškevičiūtė. Naujai įsteigta įmonė UAB „Media klubas” bus atsakinga tik už reklamos pirkimą. „Mediapool” ir „Adcom” toliau savarankiškai aptarnaus klientus, siūlydamos joms žiniasklaidos kampanijų planavimo paslaugas, nepriklausomai pirks rinkos tyrimus. „Abi bendrovės turi skirtingus klientus, skirtingas veiklos ir plėtros strategijas ir konkuruoja rinkoje. Kitą vertus, bendradarbiavimas atliekant pirkimus leis abiem įmonėms koncentruoti dėmesį ties svarbiausiais veiksniais – paslaugų kokybe bei pridėtinės vertės klientui kūrimo”, – sako UAB „Adcom” direktorius Eimantas Gurevičius. „Pasikeitusi situacija reklamos rinkoje, mažėjančios reklamos apimtys reikalauja ieškoti naujų sprendimų, kurie būtų naudingi klientams, o kartu leistų sumažinti sąnaudas. Pirkimų konsolidavimas yra vienas tokių žingsnių. Manau, kad ateityje UAB „Media klubas” partnerių gretos gali didėti”, – sako UAB „Adcom” direktorius Eimantas Gurevičius. UAB „Mediapool” dirba su AB „SEB bankas”, UAB „Lietuva Statoil”, UAB „Drogas”, UAB DK „PZU Lietuva” ir kt. Klientais. 2009 m. aptarnautas media biudžetas siekė 6 mln. litų. Didžiausi UAB „Adcom” klientai yra MAXIMA LT, UAB, AKROPOLIS LT, UABUAB EUROVAISTINĖ, AB bankas SNORAS . Aptarnautas media biudžetas 2009 m. siekė 30 mln. litų.