Verslas

Į Lietuvą žengia Latvijos paruošto maisto lyderė „Lango”

Vilnius, birželio 17 d. Didžiausia Latvijos paruošto ir greitai paruošiamo maisto bendrovė Ltd. „Lango” pradeda veiklą Lietuvoje. Pirmaisiais veiklos metais įmonė planuoja pasiekti 2,5 mln. litų apyvartą, o po penkerių metų tapti viena iš Lietuvos rinkos lyderių.

„Siekiame įsitvirtinti Baltijos šalių paruošto ir greitai paruošiamo maisto rinkoje, todėl plėtra Lietuvoje yra svarbus žingsnis įgyvendinant šį strateginį tikslą. Sėkmingai konkuruoti Lietuvoje „Lango” leis ilgametė patirtis, puikus rinkos žinojimas, gaminių kokybė bei modernios gamybos technologijos”, – pažymėjo Ltd. „Lango” valdybos pirmininkas Andrejs Fraimanis.

Naujai įkurtai UAB „Lango LT” vadovaujantis Reinis Berzkalns pabrėžė, kad bendrovė Lietuvos vartotojams pasiūlys platų spektrą aukštos kokybės paruoštų ir greitai paruošiamų gaminių. „Lango” specializuojasi salotų, sluoksniuotų sumuštinių ir įdarytų lietinių gamyboje.

„Lango” gaminiai yra unikalūs, nes jų gamyboje naudojami vietiniai švieži maisto produktai bei vengiama konservantų. Pirkdami „Lango” gaminius, gyventojai galės suderinti sveiką mitybą bei spartų gyvenimo būdą, o maisto ruošai sutaupytą laiką skirti laisvalaikiui”, – sakė R. Berzkalns.

Per dvylika veiklos metų „Lango” Latvijoje tapo paruošto ir greitai paruošiamo maisto lydere. Bendrovės gaminiai yra pelnę ne vieną prestižinį Latvijos „Metų gaminio” apdovanojimą. Visa įmonės produkcija gaminama šalia Rygos pastatytoje modernioje gamykloje, kurioje griežtai laikomasi Europos Sąjungos normų ir Latvijos įstatymų. Į 2006 metais pastatytą gamyklą „Lango” iki šiol yra investavusi 3,3 mln. eurų.

„Lietuvos ir Latvijos ekonomika auga labai sparčiai – pavyzdžiui, per pirmąjį šių metų ketvirtį Latvijos ūkio plėtra siekė 3,6 proc., o tai labai geras rodiklis turint omenyje, kaip sparčiai šalies ekonomika augo per pastaruosius keletą metų. Darnią ekonomikos plėtrą garantavo abipusės investicijos – Latvijos įmonių investicijos Lietuvoje per pastaruosius metus padidėjo net keturis kartus ir pasiekė 365 mln. litų”, – pažymėjo Latvijos ambasadorius Lietuvoje Hardijs Baumanis.

Pasak ambasadoriaus, tai lėmė kelios priežastys – geografinis šalių artumas, gerai žinoma verslo aplinka, latvių ir lietuvių kalbų panašumas ir galimybės siu verslo parneriu kalbėtis tiek angliškai, tiek rusiškai. Dar vienas svarbus aspektas – Baltijos šalių vartojimo įpročiai ir skoniai yra panašūs.

Pasak „Lango LT” vadovo, nepaisant nuogąstavimų dėl lėtėjančios Lietuvos ekonomikos, šalies paruoštų ir greitai paruošiamų maisto gaminių rinka turi erdvės plėtrai. Tai rodo ir šių metų gegužę „Prime Consulting” visuomenės nuomonės tyrimas, kuriuo buvo siekiama nustatyti Lietuvos gyventojų mitybos įpročių tendencijas.

Apklausos rezultatai parodė, kad Latvijoje paruoštas ir greitai paruošiamas maistas yra vartojamas dažniau nei Lietuvoje. Latvijoje bent kartą per mėnesį tokį maistą valgo 68 proc., o Lietuvoje 28 proc. gyventojų. Lietuvos vartotojai paruoštus ir greitai paruošiamus maisto produktus dažniau perka dėl to, kad taip maitintis patogu, kai Latvijos vartotojai tokią produkciją labiau vertina dėl skonio.

Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Karolina Vosyliūtė,
Projektų vadovė
UAB “Euro RSCG PR”
Ryšių su visuomene agentūra

Parašykite komentarą