Vienos iš Baltijos šalyse pirmaujančių siuntų gabenimo bendrovių „Venipak” klientai jau gali naudotis dar viena naujove – internete peržiūrėti dokumentus, įrodančius siuntos pristatymą gavėjui.
Tokia sistema „Venipak” pradėjo veikti balandžio viduryje. Ji buvo sukurta bendrovės iniciatyva dirbant kartu su IT partneriais, jos įdiegimas kainavo apie 100 tūkst. litų.
Šia sistema (gerai žinoma kaip P.O.D.) gali naudotis ne tik „Venipak” klientai, bet ir darbuotojai, kas leidžia užtikrinti dar geresnę siuntų gabenimo bendrovės paslaugų kokybę. Ši naujovė taikoma siuntoms, kurias „Venipak” pristatė nuo balandžio 9 dienos.
„Nuolat stengiamės atnaujinti teikiamų paslaugų spektrą, žengti kartu su įvairiomis Lietuvoje diegiamomis technologinėmis naujovėmis. Siekiame klientams užtikrinti patogų darbą, todėl mums svarbu nuolat sekti pasikeitimus rinkoje ir pritaikyti esamas galimybes mūsų klientų poreikiams”, – sako „Venipak” direktorius Audrius Balandis.
„Venipak” prieš mėnesį pirmoji Lietuvoje įdiegė sistemą, kai už prekes gabenant jas šios bendrovės kurjeriais jau galima atsiskaityti internetu, taip pat pradėta teikti nauja paslauga – grynųjų pinigų surinkimas naudojant nešiojamus banko terminalus. Tikimasi, kad tokios „Venipak” paslaugos paskatins prekybos internetu plėtojimą Lietuvoje.
Ketverius metus veikianti bendrovė „Venipak” šiuo metu turi daugiau nei 500 nuolatinių klientų. Bendrovės paslaugomis šiuo metu naudojasi ir bendrovės, siunčiančios 100-150 siuntų kasdien.
Pastaraisiais metais Lietuvos kompanijos vis sparčiau įsilieja į Baltijos šalių rinkas, todėl „Venipak” nuo praėjusio rudens siuntas gabena į Latviją ir Estiją.
Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Andrius Balandis
Direktorius
UAB „Venipak“