Knygynuose pasirodė nekomerciniais tikslais išleista knyga apie Lietuvą garsinantį, tačiau mūsų šalyje iki šiol mažai žinomą lietuvių kilmės snaiperį, kurį galima laikyti geriausiu šios kariuomenės rūšies pavieniu kovotoju visame Vokietijos Vermachte II Pasaulinio karo metu. Pasak knygą išleidusios bendrovės „Alio”, autentišką Bruno Sutkaus „Snaiperis. Snaiperio karo dienoraštis” istoriją iš vokiečių kalbos išversti paskatino noras pristatyti neeilinių sugebėjimų turėjusį lietuvį.
„Tai, jog geriausias II Pasaulinio karo snaiperis buvo lietuvių kilmės yra labai netikėta, todėl mums buvo įdomu išleisti tokio pobūdžio knygą. Tikimės, kad ji turės pažintinę-edukacinę reikšmę ir bus įdomi ne tik vyriškai auditorijai”, – sakė UAB „Alio” vykdomasis direktorius Vaidas Arvasevičius, laisvalaikiu pats užsiimantis šaudymo sportu.
Bruno Sutkaus „Snaiperis. Snaiperio karo dienoraštis” – autentiškas Antrojo pasaulinio karo dienoraštis, kurio autorius išsamiai aprašo savo įvairiapusišką snaiperio patirtį, įgytą Rytų fronte. Praleidęs fronte tik šešis mėnesius, lietuvių kilmės knygos autorius, kovojęs Rytų fronte kaip snaiperis, iššovė 209 patvirtintus taiklius šūvius. Brunas Sutkus yra apdovanotas itin retu trečios pakopos snaiperio ženkleliu.
Antroje knygos dalyje pasakojama apie sunkią Bruno Sutkaus dalią, kuri jam teko, pasibaigus karui. Dvidešimt dvejus metus Sutkus praleido tremtyje. Nors jam ne kartą buvo grasinama mirtimi, jis įstengė atsispirti visiems sovietų bandymams jį užverbuoti ir padaryti jų šnipu Vakarų Vokietijoje. Ilgus dešimtmečius sovietai laikė jį savo nelaisvėje ir neleido išvykti iš šalies. Tik 1997 m. iš Rytprūsių kilęs Brunas Sutkus grįžo į savo gimtąją Vokietiją.
Knyga išleista 5000 vnt. tiražu, jos kaina knygynuose ir kai kuriose medžioklės prekių parduotuvėse – apie 20 Lt.
UAB „Alio”, suformavusi antrinę skelbimų rinką Lietuvoje jau penktus metus nekomerciniais tikslais leidžia knygas ir leidinius, kuriuose nagrinėjamos sveikatingumo temos, Lietuvos krašto praeitis, išskirtiniai žmonės. Visi leidiniai yra parduodami už savikainą arba minimalų antkainį, iš kurio surinkti pinigai skiriami kitų leidinių leidybos finansavimui. Iš viso buvo išleista per 14 tokių leidinių ir knygų.
UAB „Alio” leidžia tris populiarius Lietuvoje skelbimų laikraščius: „Alio Reklama”, „Alio vakarai” ir „Alio Auto”. Šie laikraščiai leidžiami nuo 1991 metų. Be to, šių metų pradžioje internete startavo bendrovės valdoma moderni skelbimų lenta „Alio.lt”, kuri vartotojams pateikia didesnį skelbimų skaičių nei leidžiamuose laikraščiuose bei funkcionalią paieškos sistemą. Sukurti modernų ir vartotojams patogų antrinės skelbimų rinkos portalą bendrovei kainavo apie 1 mln. litų.
Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Ieva Rimkutė
Projektų vadovė
Viešųjų ryšių technologijos