Verslas

Verslo ir kliento santykiai: siekiama daugiau tiesioginio ryšio

Lojalumo kortelės jau seniai nebe naujiena, tad jomis suvilioti klientus darosi sudėtinga. Prekybininkai pastebi, kad vis dažniau imamasi netradicinių ir vartotojui kur kas patrauklesnių būdų atkreipti į save dėmesį.

Jurga Petrauskienė, „Senukų“ rinkodaros direktorė, pastebi, kad reklaminiai leidiniai, nuolaidos, plakatai nors ir labai naudingos priemonės, tačiau atlieka išskirtinai informavimo funkciją. Jos nekuria ilgalaikio ryšio tarp verslo ir kliento.

„Vartotojas, gaudamas tik informacinio pobūdžio informaciją, nesieja savęs su prekės ženklu, negauna jokių papildomų paskatų rinktis būtent jį. Taigi įmonės ieško būdų užmegzti su savo klientais glaudesnį, artimesnį santykį“, – sakė J. Petrauskienė.

Anot jos, sparčiai auganti komunikacijos ir reklamos rinka rodo, kad verslas pasiruošęs vis daugiau investuoti į prekės ženklo atpažįstamumą. Komunikacijos kampanijos tampa išradingesnės, populiarėja netradiciniai reklamos būdai. Jaunimo auditoriją verslas pasiekia socialinių tinklų, dovanų, konkursų pagalba.

J. Petrauskienė pastebi, kad viena iš efektyviausių priemonių išlaikyti lojalius klientus – nemokami renginiai. Tai – nemenka, bet labai atsiperkanti investicija. Platesnis prekės ženklo matomumas, geros klientų emocijos leidžia įmonei lengviau ir taikliau pasiekti klientą.

„Rengdami nemokamas šventes mieste, sulaukiame didelio susidomėjimo. Taip laimi visi: renginyje apsilankę svečiai gerai praleidžia laiką, o mes galime pristatyti savo naujienas“, – įžvalgomis dalinosi „Senukų“ rinkodaros vadovė.

Pasak jos, klientų lūkesčiai kaskart auga, todėl verta investuoti į naujas priemones, kurios atkreipia net pačių išrankiausiųjų dėmesį.

„Kartu su 4 partneriais jau antrą kartą organizavome „Mylimadienį“ – šventę šeimoms, artimiesiems ir draugams. Startavome Vilniuje, o pirmąjį rudens sekmadienį bandėme užkariauti ir kauniečių širdis. „Mylimadienio“ metu daugiausiai dėmesio skyrėme apsilankiusiųjų patirčiai, pramogų įvairovei ir naudoms, kurias gali gauti lojalumo kortelių naudotojai“, – vardino J. Petrauskienė.

Ši miesto gyventojus ir svečius suburianti šventė organizuojama „Mylimiausia“ kortelės partnerių –  SEB banko, „Čili Holdings“, „Gintarinės vaistinės“, „Circle-K“, „Senukų“.

Pranešimą paskelbė: Guoda Paužaitė, UAB „Publicum”

Parašykite komentarą