Praėjusį penktadienį, balandžio 4 d., duris atvėręs pirmasis „Senukų“ prekybos centras Šiauliuose sulaukė nemažo skaičiaus pirkėjų. Į rekonstruotame „Bruklino“ prekybos centre įsikūrusius „Senukus“ šiauliečiai rinkosi jau su savimi turėdami suplanuotų pirkinių sąrašus. Atidarymo savaitgalį bendras prekybos komplekso lankomumas padidėjo dvigubai.
„Šiauliečiai „Senukų“ atidarymo laukė ilgai, todėl vos pradėjus prekybą plūstelėjo nemažas būrys pirkėjų, kurie jau iš anksto žinojo, ką nori įsigyti. Prekybos centre apsilankė ir prekių įsigijo per 10 tūkst. žmonių, dar keli tūkstančiai atėjo tiesiog apsidairyti“, – kalba „Senukų“ komunikacijos projektų vadovė Laima Petraitytė.
Šventinį, atidarymo savaitgalį, vidutinis pirkėjo krepšelis siekė per 100 Lt. Prekybos centro duomenimis, pirmąją atidarymo dieną daug pirkta buitinės, vaizdo ir garso technikos, santechnikos prietaisų, elektros ir apšvietimo įrankių, nuo lentynų šluotos apdailos prekės, įvairūs dažai, kilimai bei namų apyvokos prekės. Pirkėjai taip pat nepraleido progos įsigyti įvairių sodo, daržo įrankių bei augalų.
Bendras pirkėjų srautas AB „Ogmios centras” valdomame PC „Bruklinas” buvo daugiau nei 50 tūkst. ir tai yra 2 kartus daugiau nei per bet kurį ankstesnį šių metų savaitgalį. „Prekybos centro „Senukai” atidarymas parodė, kad pritraukti rinkos lyderį į prekybos centrą buvo teisinga strategija“, – komentuoja AB „Ogmios centro“ prekybos centrų valdymo vadovė A. Dankienė.