Ieškodamos dovanos, moterys retai renkasi ekstremalių pramogų dovanų kuponus. Tokią tendenciją pastebi įspūdžio dovanomis prekiaujanti internetinė dovanų parduotuvė LaisvalaikioDovanos.lt.
„Ekstremalių pramogų pasiūlymų turime daug, tačiau šių dovanų kuponų pagrindiniai pirkėjai – vyrai. Moterys nuperka tik apie 18 proc. visų ekstremalių pramogų kuponų“, – moterų nesidomėjimą ekstremaliomis pramogomis pristato LaisvalaikioDovanos.lt direktorius Aurimas Mažylis.
Kaip teigia A. Mažylis, pati „vyriškiausia“ dovana – akrobatinis skrydis lėktuvu, kurio metu patiriamos 5G perkrovos. Net 95 proc. šios pramogos kuponų 2012 m. nupirko vaikinai. Antroje vietoje – nusileidimas olimpiniu bobslėjumi (89 proc.), trečioje – pasivažinėjimas su ralio čempionu (83 proc.).
„Vyrai nuperka ir daugiau nei 70 proc. ekstremalių pasivažinėjimų drifto bei Formulės bolidu, šuolių parašiutu bei šaudymo iš kovinių ginklų pasiūlymų, – pardavimų statistiką pristato LaisvalaikioDovanos.lt direktorius. – Kaip rodo 2012 m. rezultatai, iš ekstremalių pramogų moterys daugiausiai nupirko skrydžių parasparniu (36 proc.) ir pasivažinėjimų Enduro motociklu (34 proc.)“.
A. Mažylis įvardija galimą šios tendencijos priežastį: „Vyrai labiau nei moterys linkę ieškoti ekstremalių nuotykių. Prisiminkime vaikystę: berniukai žaisdavo karą, o mergaitės – su lėlėmis. Adrenalino troškimas yra neatsiejamas nuo vyrų prigimties“.
„Moteriškiausių“ dovanų sąraše – kvietimai į teatrą, foto studijų dovanų kuponai bei meno užsiėmimai. Viešbučių pasiūlymus bei vakarienes restoranuose vyrai ir moterys perka maždaug vienodai.