Transportas

E. Leclerc ir Renault žengė dar vieną žingsnį visiems prieinamo elektrinio mobilumo link

• „Renault“ ir „E. Leclerc“ įtvirtino savo pasiryžimą vykdyti tvarią plėtrą bei skatinti elektrinį mobilumą Prancūzijoje ir įkūrė „Z.E. Club des 50” klubą. „E. Leclerc” centrai ir „Renault” atstovybės su klubo pagalba kiekviename regione įrengs įkrovimo stoteles, dėl kurių „nulinių emisijų” mobilumas taps prieinamas dar daugiau žmonių.

• Bretanės regiono Pont l’Abbé „E. Leclerc” centras ir „Renault” atstovybė Quimper mieste tapo pirmaisiais šio klubo nariais. Klubas siekia apjungti kiekvieno regiono elektrinio mobilumo ambasadorius ir dalyvius. Dešimt „Renault ZOE” automobilių buvo pristatyti „E. Lecrerc” centro Pont l’Abbé savininkui Patrickui Bellecui. Ceremonijoje dalyvavo „E. Leclerc” centrų valdybos narys Michelis-Edouardas Leclercas ir „Renault” grupės vykdantysis direktorius Carlosas Tavaresas.

Dešimt „Renault ZOE” elektromobilių, kuriuos Paryžiaus automobilių parodoje užsakė Patrickas Bellecas, bus naudojami kaip kompanijos automobiliai – juos vairuos parduotuvės darbuotojai. Automobilius bus galima įkrauti „E. Leclerc” Pont l’Abbé centro automobilių stovėjimo aikštelėje, kur įrengta 11 įkrovimo stotelių ir 22 jungtys. Ši įranga bus prieinama visiems elektromobilių naudotojams.

Pirmaujanti Prancūzijos prekybos bendrovė „E. Leclerc” skatina atsakingą vartojimą ir yra pasiryžusi tausoti aplinką. „E. Leclerc” nuolat vykdo bendrus aplinkosauginius projektus su gamintojais, tarp jų ir „Renault”, bei vyriausybinėmis įstaigomis. Montuodama įkrovimo stoteles savo parduotuvių stovėjimo aikštelėse, kompanija siekia skatinti elektromobilių naudojimą Prancūzijoje. „Renault–E. Leclerc nulinių emisijų klubo” įkūrimas ir pirmųjų „ZOE” elektromobilių pristatymas – dar vienas žingsnis populiarinant elektromobilius.

Šiuo metu įkrovimo stotelės yra prieinamos klientams daugiau nei 20-yje „E. Leclerc” centrų. „Z.E. Club des 50” ilgainiui turėtų tapti „Z.E. Club des 500”, subursiančiu 500 „E. Leclerc” skyrių, kurie investuos į „nulinių emisijų” projektą, bei 500 Prancūzijoje esančių „Renault” atstovybių. Klubo tikslas – plėtoti elektrinį mobilumą Prancūzijoje ir didinti jo viešumą komunikacijos iniciatyvų pagalba. Pavyzdžiui, rengiant produktų pristatymą „Leclerc” centruose įkrovimo stoteles diegiančiose kompanijose, organizuojant bendras iniciatyvas su savivaldybėmis ir palaikant vietinės valdžios ir komitetų dialogą.

„E. Leclerc” centras Pont l’Abbé ir „Bodemer Group” priklausanti „Renault” atstovybė Quimper mieste yra pirmieji klubo nariai, suburiantys elektrinio mobilumo dalyvius ir ambasadorius Finistere ir Bretanėje.

„Renault ZOE” elektromobiliai yra 2013 metų pavasario naujų „Renault” automobilių pristatymo pirmtakai. „ZOE” dėka „Renault” „nulinių emisijų” mobilumas yra prieinamas platesniam žmonių ratui. „ZOE” yra pirmasis visiškai elektrinis „supermini” klasės automobilis, kurio kaina – 13,7 tūkst. eurų (po mokesčių lengvatos Prancūzijoje). Jis įkūnija „Renault” sugebėjimus naudojant pažangiausias elektros technologijas – kuriant „ZOE” pateikta daugiau nei 60 technologinių patentų. Šiuo metu visoje Prancūzijoje pristatomas „ZOE” yra „Renault” elektromobilių gamos lyderis ir mišriomis (NEDC) sąlygomis gali nuvažiuoti 210 km.

„E. Lecrerc” centrų valdybos pirmininkas Michelis-Edouardas Leclercas teigė: „Esame pasiryžę tausoti aplinką. Mobilumas yra neatsiejamas nuo didžiųjų prekybos centrų koncepcijos. Mūsų pareiga – ieškoti naujovių, jas plėtoti ir skatinti plačiąją visuomenę tuo naudotis. Mūsų narių tinklo ir atstovybių partnerystė leis užtikrinti paslaugos veikimą visoje šalyje. Mes būsime potencialūs partneriai, galintys paremti savivaldybes skatinant naujus švaraus transporto sprendimus.”

„Renault” grupės vykdantysis direktorius Carlosas Tavaresas: „Norėčiau padėkoti Micheliui-Edouardui Lecrercui ne tik už „Renault ZOE” automobilių įsigijimą, bet ir už paramą skatinant elektromobilių naudojimą Prancūzijoje. Naudojantis plačiai išplitusiu „Renault” tinklu bei „E. Leclerc” centrais, galime savo klientams pasiūlyti daugiau įkrovimo stotelių. Partnerystė tarp pono Belleco ir „Bodemer Group” priklausančios „Renault” atstovybės Quimper pavers naujoves prieinamas dar didesniam skaičiui žmonių. „E. Leclerc-Renault” klubo tikslas – pagreitinti šio proceso plėtrą Prancūzijoje.”

Pont l’Abbé esančio „E. Leclerc” centro savininkas Patrickas Bellecas nuo pat parduotuvės atidarymo organizuoja tvarią plėtrą skatinančius projektus. Savo automobilių stovėjimo aikštelėje, turinčioje fotovoltinius elementus ir nuotekas valančius drenažo kanalus, jis turi du „Fluence Z.E.” ir keturis „Twizy” modelius. „Mes jau ne pirmus metus stengiamės skatinti tvarią plėtrą. Siekdami sumažinti išmetamų teršalų kiekį, buvome pirmasis anglies dioksido emisijų auditą atlikęs didelis prekybos centras. Be to, visiems darbuotojams suteikėme galimybę naudotis elektriniais dviračiais bei išsinuomoti hibridinius automobilius. Todėl visiškai suprantama, kodėl pirmieji pasitikome ir elektromobilius”, – aiškina Patrickas Bellecas.

Apie „Renault“:
118 šalių veikianti „Renault Group” kuria, vysto, gamina ir parduoda trijų prekės ženklų: „Renault”, „Dacia” ir „Renault Samsung Motors” asmeninius ir komercinius automobilius. Susidurdama su naujais aplinkosaugos ir ekonomikos iššūkiais automobilių pramonėje, „Renault” remiasi dviem strategijomis: dabartinių technologijų tobulinimu pristatant naujos kartos ekologiškus variklius ir „Zero Emission” programos plėtojimu. 2011 metais „Renault” pristatė visiškai elektrinių automobilių gamą su „Fluence Z.E.” ir „Kangoo Z.E”. 2012 metais ją papildė novatoriškas miesto keturratis „Twizy”, o šį rudenį taip pat pradėta prekiauti „ZOE”. Ši automobilių serija novatoriškiausius sprendimus paverčia prieinamais kur kas didesniam žmonių skaičiui. Bendradarbiaudama su „Nissan”, „Renault” tikisi tapti pasauline masiškai gaminamų elektromobilių lydere.
Daugiau informacijos rasite www.renault.com ir http://media.renault.com

Apie „E. Leclerc“:
„E. Leclerc“ yra pirmaujanti Prancūzijos mažmeninės prekybos bendrovė, turinti 560 parduotuvių ir 530 narių. Pirmajame 2012-ųjų pusmetyje jos pajamos (išskyrus degalus) siekė 15,2 mlrd. (8,3 proc. augimas). „E. Leclerc” užima 18,1 proc. rinkos dalies – 0,8 proc. daugiau lyginant su ankstesniu laikotarpiu. Šie rezultatai pasiekti vadovaujantis nuo 1949 metų taikoma „E. Leclerc” veiklos politika – nuolatiniu siekiu išlaikyti žemas kainas ir vieno verslo modeliu, pagrįstu decentralizuota, bendradarbiaujančia ir aktyvia organizacija. „E. Leclerc” judėjimo nariai – nepriklausomi verslininkai, dalijasi tuo pačiu siekiu: padėti klientams gyventi geriau ir išleisti mažiau, ieškant novatoriškų ir atsakingų iniciatyvų bei siūlant mažiausias kainas už gerą kokybę. Būdami pagrindiniai vietinių bendruomenių veikėjai, šie nariai vykdo ilgalaikes investicijas, reikalingas užtikrinti klientų poreikių patenkinimą ir kasdienės jų perkamosios galios išlaikymą.

Daugiau informacijos: www.e-leclerc.com

„Renault“ kontaktai žiniasklaidai:
Rie Yamane: +33 1 76 84 00 99
Renault Press: + 33 1 76 84 63 36
www.media.renault.com ir www.renault.com

„E. Leclerc“ kontaktai žiniasklaidai:
„E. Leclerc” žiniasklaidos departamentas
Tel.: + 33 1 56 69 73 85
E-mail: e-leclerc@edelman.com

Parašykite komentarą