– Pasaulinės neįgaliųjų dienos proga „Renault” kviečia savo darbuotojus patikrinti gamybos erdvių patogumą žmonėms su negalia.
– Kartu su „Jaccede” asociacija, kurios neįgaliesiems prieinamų vietų gidas šiuo metu apima 26 tūkst. vietų Prancūzijoje ir 7 tūkst. už jos ribų, „Renault“ sukūrė savo gamyklų žymėjimo įrankį.
– Darbuotojų surinkta informacija bus įkeliama į „Handi@Renault” socialinį tinklą.
– Nuo 1995-ųjų „Renault” vykdo aktyvią politiką padėdama žmonėms su negalia integruotis į visuomeninį gyvenimą ir profesinę veiklą.
PRIEINAMUMO DIENA MINIMA 11-OJE „RENAULT” GAMYKLŲ
Nuo 2006 metų www.jaccede.com platformoje lankytojai žymi viešąsias įstaigas: pašto skyrius, valstybines institucijas, parduotuves, prieinamas žmonėms su judėjimo negalia. Taip siekiama padėti judėjimo negalią turintiems asmenims pasiruošti aplankyti šias vietas ir išvengti nesklandumų – pernelyg siaurų durų, mažų liftų ar aukštų laiptų.
„Renault” pakvietė 11 Prancūzijos gamyklų darbuotojus užpildyti panašų sąrašą. Naudodamiesi specialiomis vertinimo anketomis, po tris suskirstytų darbuotojų grupės vertino galimybes patekti į posėdžių sales, valgyklas, persirengimo kambarius, automobilių stovėjimo aikšteles ir t.t. Surinkta ir apdorota informacija netrukus bus patalpinta „Handi@Renault” socialiniame tinkle.
Kalbėdamas apie projektą, „Renault” socialinės atsakomybės direktorius Claire Martinas sakė: „Ši idėja kilo vienam mūsų darbuotojų. Iniciatyva yra dalis globalesnio požiūrio į socialinę atsakomybę.”
VISAPUSIŠKAS POŽIŪRIS Į NEĮGALUMĄ
„Renault” aktyviai imasi su neįgalumu susijusių projektų nuo 1995 metų, kai pasirašė pirmąjį susitarimą šioje srityje. Šiuo metu visų profsąjungų pasirašytas penktasis susitarimas numato kelis tikslus – žmonių su negalia integraciją pagalbinio aptarnavimo ir inžinerijos srityse, užimtumo lygio išlaikymą ir darbuotojų sąmoningumo didinimą įvairių renginių bei mokymo kursų pagalba.
– Darbuotojams: „Mission Handicap” remiasi kiekvienoje gamykloje esančiu profesionalų tinklu, užtikrinančiu darbo erdvės patogumą ir vadovų apmokymą. Taip pat organizuojamos sąmoningumą skatinančios bei stereotipus sklaidančios akcijos. Pavyzdžiui, neseniai darbuotojams buvo išleista komiksų knyga, pristatanti naują bendradarbiavimo socialinį tinklą „Handi@Renault”.
– Klientams: „Renault Tech” jau 25 metus kuria, gamina ir parduoda neįgalių žmonių poreikiams pritaikytus automobilius. Šios srities lyderis Europoje „Renault Tech” siūlo vartotojams plačią, įvairius poreikius atitinkančią automobilių gamą – „Master”, „Trafic”, „Kangoo” bei „Dacia Dokker”. „Renault Tech” taip pat plėtoja visai automobilių gamai skirtus pagalbinius vairavimo gidus (įskaitant „Twizy”) ir kai kuriuose modeliuose įdiegtas persėdimą iš vežimėlio į automobilį palengvinančias sistemas.
– Tiekėjams ir partneriams: „Renault” vykdo į bendruomenę orientuotą ekonomikos plėtrą, kuri yra palanki saugiajam sektoriui, nes kompanija perduoda kai kurias savo veiklos sritis (žaliųjų zonų tvarkymą, spausdinimą bei pramoninių kabelių tiesimą) šio sektoriaus kompanijoms.
Apie „Jaccede”
2006 metais įkurta viešojo intereso asociacija „Jaccede” sudarė pirmąjį neįgaliesiems prieinamų vietų gidą. Šis novatoriškas sprendimas laimėjo „Proxima Mobile” apdovanojimą. Vartotojų pildomas gidas išskirsto vietas pagal prieinamumo paprastumą ir padeda žmonėms su judėjimo negalia pasiekti reikiamas institucijas kur kas paprasčiau. Programoje šiuo metu įtraukta 26 tūkst. vietų Prancūzijoje bei kitose šalyse, o aktyvių savanorių skaičius siekia 7 tūkst.
Kontaktai spaudai: Sophie Chantegay (+ 33 1 76 84 13 90)