Du lenktynininkai, vairuojantys bolidus su „Renault“ varikliais, užlipo ant apdovanojimų pakylos po puikių Belgijos Didžiojo prizo lenktynių „Spa-Francorchamps“ žiede. Daugybę konkurentų lenktynėse įveikęs „Red Bull Racing“ narys Sebastianas Vettelis finišavo antroje pozicijoje, nors startavo tik iš dešimtos vietos, o „Lotus F1 Team“ atstovaujantis Kimis Raikkonenas lipo ant trečiojo pakylos laiptelio. Markas Webberis finišavo šeštoje vietoje ir buvo trečiasis taškų „Renault“ varikliams iškovojęs lenktynininkas.
Incidentas pirmajame posūkyje privertė į trasą išvažiuoti saugos automobilį. Vettelis skynėsi kelią į priekį – pirmiausia aplenkdamas Kovalaineną, Massą, o vėliau ir savo komandos draugą Marką Webberį. Kai titulą ginantis pasaulio čempionas atliko pirmą ir vienintelį savo sustojimą boksuose, jis buvo antroje vietoje ir sugebėjo padangas taupyti taip, kad nuo lenktynių nugalėtojo Jensono Buttono atsiliko 13 sekundžių. Šis rezultatas sumažino skirtumą iki 24 taškų nuo vairuotojų įskaitoje pirmaujančio Fernando Alonso.
Raikkoneno komandos draugas Romainas Grosjeanas pateko į pirmojo posūkio masinę avariją ir baigė savo lenktynes. Startuojant Raikkonenas pakilo į antrąją vietą. Nepaisant to, jog prieš pirmąjį sustojimą jį aplenkė Nicas Hulkenbergas, o vėliau ir Michaelis Schumacheris, jis toliau važiavo lyderių kolonoje. Vėliau „Eau Rouge“ posūkyje Raikkonenas įspūdingai aplenkė Schumacherį ir grįžo į trečiąją vietą. Iki pat lenktynių pabaigos jis jautė vokiečio spaudimą, tačiau sugebėjo apsiginti ir trečią kartą iš eilės iškovoti vietą ant pakylos.
„Williams F1 Team“ lenktynės buvo nesėkmingos – Pastoras Maldonado taip pat pateko į pirmojo rato avariją ir nukrito rikiuote žemyn, o penktajame rate lūžus priekiniam sparnui galutinai pasitraukė iš lenktynių. Bruno Senna puikiai startavo ir didžiąją lenktynių dalį važiavo pirmajame dešimtuke, tačiau po labai vėlyvo sustojimo boksuose finišavo už taškų ribos – dvyliktoje vietoje.
„Caterham F1 Team“ lenktynininkaii Vitalijus Petrovas ir Heikkis Kovalainenas finišavo atitinkamai 14-oje ir 17-oje pozicijose. Suomis pradžioje puikiai važiavo ir užėmė 10-ąją vietą po antrojo starto, pasitraukus saugos automobiliui, tačiau lenktynių metu kelis kartus slydo trasoje ir nukrito rikiuote žemyn. Vis dėlto lenktynininkai važiavo patikimai ir abu dar kartą pasiekė finišą.
„Red Bull Racing“ išlieka konstruktorių įskaitos lydere turėdama 272 taškus bei lenkia „McLaren“ su 218 įskaitiniais taškais. 207 taškus surinkusi „Lotus F1 Team“ yra trečia. Vairuotojų įskaitoje intriga dar labiau išaugo – Alonso yra priekyje su 164 taškais, Vettelis turi 140, Webberis – 132, o Raikkonenas – 131 tašką.
Rémi Taffinas, „Renault Sport F1“ lenktynių vadovas
„Dviguba pakyla „Spa“ trasoje yra nuostabus pasiekimas kiekvienam variklių gamintojui, nes sąlygos šiame žiede agregatams yra sudėtingesnės nei bet kokioje kitoje trasoje. Maksimalus akseleravimas ilguose ruožuose ir didžiulės apkrovos vidinėms variklių dalims lemia, kad pasiruošimas šioms lenktynėms yra sudėtingiausias metų uždavinys.
Pristatėme naujus agregatus visiems savo partneriams, kad iki maksimumo padidintume greitį ir sumažintume rūpestį dėl patikimumo. Iš esmės viskas buvo taip, kaip ir planuota. Tempas lenktynių metu buvo geras – tokioje tankioje rikiuotėje yra svarbi kiekviena detalė.
Dėl minėtų priežasčių galime daug tikėtis iš lenktynių Monzoje, kur reikalavimai varikliui yra panašūs. Trumpam laikui grįšime į Viry, kad optimizuotumėme variklį ilgoms tiesiosioms Italijoje, padirbėtumėme prie kelių kitų aspektų ir taip padėtume partneriams pasiekti kuo geresnius rezultatus šioje svarbioje sezono dalyje.“
Kontaktai spaudai: „Renault“ komunikacijų skyrius – +33.1.76.84.63.36
Puslapiai internete: www.media.renault.com – www.renault.com