Neretas nustemba nuėjęs į banką susimokėti „už butą” ir išgirdęs banko darbuotojos čiulbesį — „bet dar bus trys, keturi, penki litukai banko mokesčių”. Vieni gūžteli pečiais — vis tiek jau atėjau ir susimoka, kiti ima piktintis, treti išeidami pasiima atspausdintą atmintinę, kaip naudotis elektronine bankininkyste ir prisižada jau kito mėnesio mokėti mokesčius internetu. Mėnuo praeina ir jie vėl tapena į banką. Tačiau pačių bankų elgesys keliant įkainius irgi vertas dėmesio? Ar keldami įkainius bankai kompensuoja kitose srityse patiriamus nuostolius, ar tiesiog akivaizdžiai pademonstruoja, kad nenori gaišti laiko su tokiais „kapeikiniais” klientais. Tuo domėjosi Eglė Rimkutė ir Skirmantas Jankauskas.
Related Posts

Ūkininkų košmarai tik dažnėja: gamtos stichijos kasmet pasiglemžia vis daugiau pasėlių
2025 05 30PVM grąžinimas iš ES šalių
2016 09 06