Verslas

„Adell Taivas Ogilvy” reklamos kampanija prisidėjo prie geriausio Lietuvoje įvedimo į rinką

Alaus „Utenos Dark” įvedimas į rinką 2010 m. buvo geriausias Lietuvoje greito vartojimo prekių (FMCG – Fast Moving Consumer Goods) sektoriuje, teigia pasaulinė tyrimų bendrovė „Nielsen”, išnagrinėjusi praėjusių metų pardavimų duomenis bei atlikusi interneto vartotojų apklausą. Prie sėkmingo šio produkto starto prisidėjo ir reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy” kurtas įvaizdis bei reklaminė kampanija. „Reklamos kampanijos, kuri prisidėjo ir prie prekės ženklo įvedimo į rinką sėkmės, kokybę lėmė aiškiai pasirinkta strategija iškomunikuoti esmines produkto savybes bei stipri netradicinė reklamos idėja. „Utenos Dark” alus buvo pristatytas remiantis naujos kartos komunikacija, vadinamaja „brand experience”, kuri leido tiesiogiai įsitraukti patiems vartotojams – dalyvauti vaizdo klipo filmavime ar paleisti savo virtualų žibintą internete”, – komentuoja „Adell Taivas Ogilvy” vadovas Linas Paškevičius. Jis pabrėžia, kad patys sudalyvavę, iš žiniasklaidos ar draugų išgirdę apie kampaniją, vartotojai daug pozityviau priima ir įprastines reklamos formas – televizijos reklamas, spaudos maketus ir kita. Išskirtinis įvaizdis sukuria atpažįstamumą, kuris nebus supainiotas su niekuo kitu. Pasak reklamos agentūros vadovo, bene daugiausiai vartotojų įsitraukimo sulaukė gyvo garso koncerto lydimas 1000-io žibintų paleidimas į dangų „Sostinės dienų” metu Katedros aikštėje. Šviesos žibinto įvaizdis yra esminė naujojo alaus įvaizdžio „Tamsus ir lengvas” detalė. Tokiu būdu buvo siekiama pakeisti susiformavusį vartotojų požiūrį, kad tamsus alus gali būti tik stiprus ir pabrėžti, kad naujasis „Utenos Dark” yra tamsus ir lengvas. Tam puikiai tiko nakties danguje sklendžiančio žibinto įvaizdis. Pasak „Utenos Dark” alaus gamintojų UAB „Švyturys – Utenos alus”, naujojo alaus įvedimas į rinką – viršijo lūkesčius, net nepaisant to, kad tuo pačiu metu konkurentai taip pat pristatė net dvi panašaus alaus rūšis. „Itin džiaugiamės ir produktyviu darbu su reklamos agentūra. Tai, kad „Utenos Dark” įvedimas į rinką tapo išskirtinis, lėmė tai, kad visi mes, tiek agentūra, tiek gamintojai, tikėjome jo sėkme. Be to, pastebėjome, kad vartotojai itin palankiai įvertino tai, kad kampanijoje galėjo dalyvauti ir patys”, – teigia „Utenos alaus” produkto vadovė Asta Kazlauskienė. „Nielsen” vertinimu, Stumbro klasikinės „Švelniosios” degtinės įvedimas į rinką liko antroje vietoje, o Tuborg „Green” alaus – trečioje. Geriausi įvedimai į rinką taip pat išrinkti ir Latvijoje bei Estijoje. Pirmoji vieta Latvijoje teko juodos duonos Eesti Pagar Rehe Rukkileib, o Estijoje – baltos duonos Fazer Baltmaize Druva „MakoJmaize” įvedimui į rinką. Reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy” Lietuvoje veikia nuo 1997 m. Nuo 2005 m. agentūra atstovauja pasaulinį reklamos agentūrų tinklą „Ogilvy”. Ji yra Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) narė. Didžiausi agentūros klientai – „Kraft Foods Lietuva”, „Lietuvos draudimas”, „SEB bankas”, „Stumbras”, „Švyturys – Utenos alus”, „Tele2” ir kiti. Pasaulinį reklamos agentūrų tinklą „Ogilvy” 1948 m. įkūrė reklamos klasikas David Ogilvy. Tai vienas didžiausių pasaulyje reklamos agentūrų tinklų, kuris apima 125 šalis.

Parašykite komentarą