Verslas

„Golden Idea” apdovanojimas – „Renault” „Drive the Change” reklamai

„Renault” reklama „Drive the Change” laimėjo pagrindinį prizą automobilių pramonės TV reklamos kategorijoje dvidešimtajame „Idea Awards” reklamos konkurse. Pastarojo laimėtojus išrenka žiuri, kurią sudaro keli tuzinai reklamos industrijos atstovų, žinomų žmonių ir Lenkijos rinkoje dirbančių kompanijų atstovų. „Idea Awards” konkursas rengiamas jau 20 metų ir yra vienintelis, kuriame apdovanojami klientai, užsakantys reklamą. „Renault” reklama buvo išrinkta geriausia automobilių pramonės TV reklamos kategorijoje ir laimėjo „Golden Idea” apdovanojimą, pralenkdama „BWM Polska” ir „Mitsubishi Motors”. Reklamos šūkis „Drive the Change” puikiai atspindi kompanijos vertybes ir išreiškia „Renault” siekį būti visiems prieinamų aplinkai draugiškų transporto priemonių srities pradininke. „Renault” siūlo patrauklius, originalius ir prieinamus produktus bei paslaugas, kurių išskirtinis bruožas – mažos CO2 emisijos ir novatoriškumas. Šūkis „Drive the Change” apima pagrindines kompanijos vertybes ir kultūrą, taip žymėdamas persilaužimą automobilių dizaine ir naudojime.

Parašykite komentarą