Kitą savaitę, balandžio 28 d., Vilniuje vyksiančios tarptautinės franšizavimo dienos „Brand 4 Baltic“ renginiuose Lietuvos verslininkai turės galimybę užmegzti bendradarbiavimo kontaktus su beveik 400 restoranų Rusijoje ir 8 aplinkinėse valstybėse valdančios įmonės „Rosinter Restaurants“ franšizės davėjais. Renginio dalyvius jie supažindins su savo praktine patirtimi plečiant franšizavimą Rytų Europoje, o kontaktų mugėje pristatys sėkmingiausius savo prekės ženklus.
„Šis nuolat augantis restoranų holdingas yra pirmaujantis maitinimo tinklų valdytojas Rusijoje ir aplinkinėse valstybėse, turintis 6 populiarius prekės ženklus. Intensyviai ieškodami plėtros Baltijos šalyse galimybių, „Brand 4 Baltic“ kontaktų mugėje Lietuvos verslo bendruomenei jie pristatys du sėkmingiausius savo prekės ženklus – picerijų tinklą „Il Patio“ ir suši restoraną „Planet Sushi“,“ – teigia Lietuvos franšizės centro direktorius Severinas Žilinskis. „Džiaugiamės galėdami ne tik pristatyti jų sėkmingos plėtros Rytų Europoje patirtį, bet ir suteikti mūsų verslininkams tiesioginę galimybę užmegzti tiesioginius ryšius su šiuo įtakingu franšizės davėju. Šis susitikimas bus naudingas konkrečių maitinimo verslo kūrimo ar plėtros planų turintiems verslininkams. Renginio dalyviai galės susipažinti su šių franšizių privalumais, kainomis ar net aptarti jų įsigijimo sąlygas.“
„Rosinter Restaurants“ holdingas valdo beveik 400 restoranų 40-yje devynių valstybių miestų, iš kurių apie trečdalį sudaro franšizės pagrindu veikiantys restoranai. Šiuo metu veikia 144 į vidutines pajamas gaunančius lankytojus besiorientuojantys itališkos virtuvės restoranai „Il Patio“, 134 japonišką virtuvę siūlantys „Planet Sushi“ bei kitos holdingo maitinimo įstaigos. Valdomų restoranų tinklų pajamos 2010 m. viršijo 9 mlrd. rublių (220,6 mln. eurų).
Pasak S. Žilinskio, tarptautinės franšizavimo dienos „Brand 4 Baltic“ metu organizuojamoje nemokamoje kontaktų mugėje iš viso bus pristatyti 15 franšizės davėjų. „Išsamią informaciją apie galimą partnerystę su mūsų verslininkais franšizės pagrindu teiks įvairiausių verslo sričių atstovai: drabužių („Antony Morato“, „Seduce“), išlaidų optimizavimo konsultacijų („Expense Reduction Analysts“), pastatų audito („IRT Surveys“), kavos namų („Gloria Jean‘s“), UV spaudos centrų („Sun Studio“) ir kitų prekės ženklų atstovai.“
Daugiau informacijos apie franšizavimo dieną „Brand 4 Baltic“ galima rasti ir užsiregistruoti tinklapyje www.brand4baltic.lt.
Apie projektą
Pagrindinis projekto „Lietuvos ir Latvijos pasienio regionų patrauklumo franšizavimui tyrimas“, kurį iš dalies finansuoja Europos regioninės plėtros fondas, tikslas yra didinti Lietuvos ir Latvijos pasienio regionų patrauklumą franšizės tinklų vystymui. Projekto įgyvendinimas leidžia identifikuoti ir atskleisti Lietuvos ir Latvijos pasienio regionų potencialą tarptautinių franšizės galimybių panaudojimo srityje.
Projekto „Lietuvos ir Latvijos pasienio regionų patrauklumo franšizavimui tyrimas“ vykdymo metu buvo įgyvendinamos įvairios priemonės, kuriomis buvo vertinamas verslo bendruomenės pasirengimas plėtrai perkant franšizę bei suteikiamos tam reikalingos žinios. Projekto metu atlikto tyrimo rezultatai atskleidė, kad Lietuvos regionai turi potencialo franšizių plėtrai. Siekiant spartinti šio potencialo panaudojimą, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio regionų verslininkams buvo organizuojami mokymai, skirti supažindinimui su pagrindiniais šio verslo modelio bruožais bei praktiniais franšizės įsigijimo aspektais.