Verslas

KFC restoranuose Lietuvoje parduotų vištienos patiekalų skaičius artėja prie pusės milijono

Kompanija planuoja pristatyti sumuštinį lietuviams Amerikietiškas vištienos patiekalų restoranų tinklas KFC, Vilniuje atidaręs pirmąją užkandinę 2009 metais, šią vasarą parduos savo 500-tūkstantąjį vištienos patiekalą. Šiuo metu Lietuvoje veikia du KFC restoranai, abu – Vilniuje. Juos įsteigusi UAB „Fast Foods Group” yra seserinė bendrovės „KFC ehf”, jau daugiau kaip 30 metų valdančiai septynis KFC restoranus Islandijoje (taip pat ir du greitojo meksikietiško maisto restoranus „Taco Bell”), kompanija. UAB „Fast Foods Group” taip pat valdo „Pizza Hut” piceriją Vilniuje. „KFC ehf” turi išimtines KFC licenzijavimo teises visose trijose Baltijos šalyse ir artimiausiu metu planuoja atidaryti restoranus visuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose, taip pat – tris papildomus restoranus Vilniuje. Kompanijos atstovas Lietuvoje Helgi Mar Gislasonas teigia, kad „KFC gaminiai rado savo vietą lietuvių širdyse ir skrandžiuose” – lig šiol abejuose restoranuose ir buvo parduota daugiausiai vištienos patiekalų – juos pirko 70% visų klientų. Iš jų daugiausiai valgė aštrius vištienos sparnelius „Hot Wings” (39%) ir keptos vištienos file „Zinger Fillet” (31%). 60% klientų prie vištienos patiekalų pirko ir garnyrą (keptas bulvytes „fri” – 80% visų klientų), gėrimus – 60% visų klientų. KFC sumuštiniais mėgavosi 27% restoranų klientų (iš jų 35% pirko „Vištienos sumuštinį”, 20% – tortiljas „Twister”). „Akivaizdu, kad lietuviai mėgsta vištieną ir bulves”, – tvirtina p.H.Gislasonas, – „Nuolat atsižvelgdami į klientų poreikius, specialiai Lietuvai mūsų restoranų meniu bus papildytas firminiu KFC sumuštiniu „Tower Burger” su vištienos file ir bulvių paplotėliu, pagardintu sūriu ir salotų lapais, kečupu, majonezo arba salsa padažu”. „Siekdami užtikrinti geriausią patiekalų kokybę ir šviežumą, atsakingai renkamės tiekėjus. Vengiame gaminti restoranuose siūlomą maistą iš šaldytų produktų ir stengiamės kuo daugiau naudoti vietinių ūkininkų ar kompanijų tiekiama šviežia produkcija”, – teigia p.H.Gislasonas. Šiuo metu daugiausiai KFC restoranuose parduodamų patiekalų yra gaminama iš lietuviškų gaminių. Šviežią, o ne šaldytą vištieną tiekia „Nematekas”, alų KFC perka iš „Švyturio”, daržoves – iš „Vilniaus Augmos”, šviežias bandeles ir duonos gaminius – iš „Mantingos”. Tačiau bendradarbiavimas su lietuviškomis kompanijomis tuo nesibaigia. KFC restoranų įrangą montuoja ir prižiūri „Baltic Master”, pačius restoranus statė lietuviškos statybos įmonės, kasos aparatus ir apskaitos sistemas kompanija pirko iš lietuviškos įmonės „UCS Baltic”. „Nors esame tarptautinė kompanija, tačiau stengiamės būti kuo arčiau vietinių žmonių, jausti jų nuotaikas ir lūkesčius”, – pabrėžia p.H.Gislasonas. KFC yra populiariausias pasaulyje vištienos patiekalų restoranų tinklas. Kasdien daugiau kaip 20 tūkstančių KFC restoranų, veikiančių 109 pasaulio valstybėse apsilanko 12 milijonų žmonių. KFC tinklas priklauso „Yum! Brands, Inc.”, didžiausiai pasaulyje visuomeninio maitinimo kompanijai, valdančiai daugiau kaip 36 tūkstančius KFC, „Pizza Hut”, „Taco Bell” ir kitų greitojo maisto restoranų visame pasaulyje. Kompanija užima 239 vietą „Fortune 500” sąraše pagal apyvartą, kuri 2008 metas siekė 11 milijardų dolerių.

Parašykite komentarą