Verslas

„Goodyear OptiGrip”: išmanioji padanga, įveikianti nusidėvėjimą

Švedijos policija po kasmetinės „Padangų reido” saugumo kampanijos 2010 metų vasarą paskelbė nerimą keliančią statistiką, o „Goodyear” Europoje atliktas tyrimas iškilusią problemą patvirtina: keliuose yra vis daugiau automobilių su nusidėvėjusiomis padangomis, kurių protektoriaus gylis neatitinka įteisintų normų. Bet užtrunkantiems atnaujinti padangas vairuotojams galima pagelbėti pasitelkus išmanymą, su kuriuo sukurta revoliucinė „Goodyear” padanga. „OptiGrip” padangos eksploatavimo laikas ilgesnis, nes jai dėvintis atsiveria nauji grioveliai ir gumos mišinio sluoksniai. Praėjusiais metais „Goodyear Dunlop” bendrovė septyniose Europos šalyse atliko Saugumo kelyje tyrimą, siekdama išsiaiškinti vairuotojų požiūrį į saugumą kelyje ir atitinkamą elgesį. Tyrimas patvirtino duomenis, gautus rengiant ankstesnes saugumo kampanijas Šiaurės ir Baltijos šalyse: itin nedaug vairuotojų reguliariai tikrina protektorių gylį arba padangų slėgį, todėl dažnas važinėja su nesaugiomis padangomis. Toks aplaidumas kelia grėsmę saugumui kelyje. Nusidėvėjusių padangų stabdymo, vairavimo ir traukos efektyvumas šlapiuose keliuose yra mažesnis. Todėl siekdami išvengti nelaimingo atsitikimo, ypač kai lyja lietus arba tenka važiuoti šlapiu kelio paviršiumi, vairuotojai turi elgtis atsargiau. Po 2010 metais Švedijoje įgyvendintos saugumo kampanijos „Padangų reidas” išaiškėjo, kad keliuose važinėja vis daugiau automobilių su įteisintų normų neatitinkančiomis padangomis, kai protektorių gylis nesiekia 1,6 mm. Tokių padangų padaugėjo nuo 4,5 proc. 2009 metais iki 8 proc. 2010 metais. Lygiai taip pat nerimą kelia praėjusiais metais automobilininkų žurnalo „Auto Motor Sport” atliktas tyrimas, pasak kurio, 48 proc. vairuotojų nemano, kad nusidėvėjusios padangos kelia didelių saugumo problemų arba yra viena iš svarbesnių eismo įvykių priežasčių. Daugelį metų „Goodyear” investavo į mokslinius tyrimus kurdama saugesnes ir efektyvesnes, taip pat aplinkai mažiau kenksmingas padangas. Tokios veiklos rezultatas – ne viena perversmą sukėlusi nauja padanga ir technologija. Jų tarpe – ekologiniu ženklu pažymėta „EfficientGrip” padanga ir išmanioji, itin saugi „OptiGrip” padanga, kurioje išspręsta protektoriaus gylio poveikio saugumui kelyje dilema. „Goodyear OptiGrip” – tai iš naujo „atgimstanti” padanga, kuri per visą eksploatavimo laiką išlaiko geresnes važiavimo savybes ir didesnį saugumą. Padangai dėvintis išmanios, revoliucingos „SmartWear” technologijos dėka atsiveria antrasis protektoriaus raštas, išlaikantis puikias „OptiGrip” savybes net padangai nusidėvėjus. Viršutinis gumos mišinio sluoksnis suprojektuotas taip, kad puikiai sukibtų su sausa danga, o apatinis gumos mišinio sluoksnis pagerina sukibimą su šlapiu kelio paviršiumi ir atsparumą slydimui vandens sluoksniu. „OptiGrip” padangos saugumas ir savybės, lyginant su pagrindinių konkurentų padangomis, išlieka geresni per visą jos eksploatavimo laiką. Tai – 20 proc. trumpesnis stabdymo atstumas šlapiame kelyje, 5 proc. trumpesnis stabdymo atstumas nuvažiavus 10 tūkst. km, kuris ties 30 tūkst. km riba sutrumpėja dar 20 proc., taip pat 6 proc. didesnis nusidėvėjusios padangos atsparumas slydimui vandens sluoksniu, palyginti su naujomis padangomis. Išmanioji „Goodyear OptiGrip” padanga gali būti vienas iš būdų išspręsti vartotojų abejingumo problemą. Ji išlieka patikima kur kas ilgiau ir rieda kaip nauja per visą eksploatavimo laiką. Apie „Goodyear” „Goodyear” yra viena didžiausių pasaulio padangų bendrovių. Bendrovės gamyklose, kurių yra daugiau nei šešiasdešimt net 26-iose šalyse visame pasaulyje, dirba apie 70 000 žmonių. „Goodyear Dunlop Nordic” yra bendrovės padalinys, kuris veikia aštuoniose Šiaurės ir Baltijos regiono valstybėse ir kurio pagrindinė būstinė įsikūrusi Stokholme. „Goodyear Dunlop Nordic” padalinyje dirba apie 160 darbuotojų, o dalis produktų bandymo vietų yra šiaurinėse Suomijos ir Švedijos srityse. Daugiau informacijos apie „Goodyear” produktus galite rasti www.goodyear.com.

Parašykite komentarą