Verslas

„Ragutis” susigražina istorinį pavadinimą „Volfas Engelman”

Viena seniausių šalies alaus daryklų „Ragutis” susigražins savo istorinį pavadinimą. Akcininkai pritarė siūlymui keisti dabartinį įmonės pavadinimą į „Volfas Engelman”. Oficialiai bendrovės pavadinimas bus pakeistas šių metų pavasarį. „Mūsų bravoras turi itin gilią istoriją ir yra viena seniausių pramoninių alaus daryklų Lietuvoje, kurios istorinės šaknys siekia net XIX amžiaus vidurį. Tarpukariu tai buvo didžiausia alaus darykla šalyje, kuri vadinosi „I. B. Volfas Engelman” vardu. Ji buvo aprūpinta moderniausia to meto įranga ir užėmė 30-40 procentų alaus rinkos – per metus išvirdavo 3,5 milijono litrų alaus, kurį vertino ir to meto Lietuvos prezidentai, ir diplomatai”, – apie istorinę įmonės praeitį pasakoja „Ragučio” generalinis direktorius Vytautas Meištas. Tarpukariu itin sėkmingai veikęs bravoras antraisiais II Pasaulinio karo metais (1940 m.) buvo nacionalizuotas, jo pavadinimas – pakeistas. V. Meištas įsitikinęs, kad, gražinus bravorui senąjį jo vardą, pavyks atkurti istorinį teisingumą, nes „Volfas Engelman” yra istorinis tarpukario laikotarpiu Kaune veikusios didžiausios alaus daryklos vardas. „Reikia paminėti, kad istorijos tėkmėje keičiantis politinėms santvarkoms, kito ne tik įmonės pavadinimai, bet ir ji pati. Per daugiau nei dvidešimt nepriklausomybės metų iš tiesų subrendome, o pradėję gilintis į įmonės praeitį, pamatėme, kokia ji turtinga ir supratome, koks turi būti mūsų bravoras, kokiu keliu turime eiti, kokiomis vertybėmis vadovautis. Priešingai nei daugeliui šalies įmonių, mums nereikia iš naujo atrasti dviračio – tereikia grįžti prie savo ištakų, perimti per ilgus dešimtmečius sukauptą patirtį ir pritaikyti ją šiandienai”, – sako V. Meištas. Įmonės vadovas neabejoja, kad bravoro pasirinktas kelias yra teisingas. „Volfas Engelman” – tarpukariu buvo populiariausias alus šalyje. Prieš daugiau nei porą metų pradėjome virti tokio paties pavadinimo alų. Per gana trumpą laiką rinkoje šis gėrimas jau rado savo vartotoją. Pernai, lyginant su 2009 metais, „Volfas Engelman” alaus pardavimai išaugo net 3 kartus. Šis pavyzdys, neleidžia mums abejoti, kad, nusprendę bravorui gražinti istorinį pavadinimą, elgiamės teisingai”, – įsitikinęs vieno seniausių šalies bravorų generalinis direktorius V. Meištas. Pavadinimo pakeitimas įmonės partneriams neturės jokios įtakos, nes visos sutartys ir kiti susitarimai galios taip, kaip galioja iki šiol.

Parašykite komentarą