Verslas

Per praėjusius metus „Ragutis” pardavė 14,2 proc. daugiau alaus ir kitų gėrimų

Per praėjusius metus AB „Ragutis” gaminamos produkcijos pardavimai išaugo 14,2 proc. arba 7 mln. litrų – nuo 52 iki 59 mln. litrų. 2010-aisiais alaus darykla pardavė 12 proc. daugiau alaus ir dabar užima 11 proc. alaus rinkos dalies. Sidro pardavimai per metus padidėjo 7 proc., o gaiviųjų gėrimų ir giros pardavimai išaugo net 21 proc. Rinkos tyrimų bendrovės „AC Nielsen” (2009 m. gruodžio mėn. – 2010 m. lapkričio mėn.) duomenimis, AB „Ragutis” lyderiauja alkoholinių kokteilių ir sidro rinkose. Alkoholinių kokteilių ir sidro užimama rinkos dalis litrais 2010 m. buvo atitinkamai 33,2 ir 31,9 proc. proc. Įmonė taip pat išlaiko ir aukštas pozicijos giros rinkoje litrais – 30,8 proc. Tuo tarpu antra pagal populiarumą šalyje gira užima perpus mažesnę rinkos dalį. Įmonės pajamos per praėjusius metus išaugo 7 proc. arba 6,2 mln.– iki 91 mln. litų, o tipinės veiklos pelnas – nuo 3,1 iki 4,9 mln. litų. Bendrovei vadovaujančio generalinio direktoriaus Vytauto Meišto teigimu, pagrindinė augančių pardavimų priežastis – sugebėjimas būti lanksčiais, pažangiais, prisitaikyti prie vartotojo lūkesčių. „Per praėjusius metus pastebimai išaugo populiariausio mūsų bravore verdamo alaus „Volfas Engelman” ir „Fortas” pardavimai, kurių atitinkamai buvo parduota 2,3 mln. ir 1,4 mln. litrų daugiau nei 2009 m.,” – tvirtino V. Meištas. Pasak jo, nuo XIX a. vidurio Kaune veikianti alaus darykla „Ragutis”, tarpukariu buvo žinoma „I. B. Volfas – Engelman” vardu. „Šis bravoras buvo alaus rinkos lyderis – jame verdamas alus sudarė daugiau nei trečdalį viso tuomet šalyje gaminto alaus”, – pasakojo bravoro vadovas. V.Meištas taip pat atkreipė dėmesį, jog vis daugiau lietuvių ieško natūralių, šviežių produktų, atidžiau žiūri į sudėtį, domisi produkto gamybos technologija, ieško ne tik galiojimo, bet ir pagamino datų. „Esame palyginti nedidelė alaus darykla, tad galime sau leisti būti lankstesniems ir geriau prisitaikyti prie vartotojų poreikių – gaminti alų mažesniais kiekiais, bet dažniau. Pirmieji Lietuvoje pradėjome žymėti ne tik alaus galiojimo, bet ir pagaminimo datą. Kol kas pagaminimo datą žymime tik ant „Forto” alaus etikečių, bet jau svarstome galimybę panašiai elgtis ir su kitomis bendrovės gaminamomis alaus rūšimis. Įdiegėme modernią logistikos sistemą, nes siekiame, kad prekybos centrų lentynose alus stovėtų ne ilgiau nei 1-2 mėnesius. 2 mln. litrų išaugę „Forto” pardavimai leido įsitikinti, kad daugumai alaus mėgėjų šviežumas yra iš tiesų svarbus” – gerų rezultatų priežastis komentavo V. Meištas.

Parašykite komentarą