Verslas

Jonavoje atidarytas modernus klientų aptarnavimo centras

Akcinė bendrovė „VST” ypatingą dėmesį skiria klientų aptarnavimo kokybei ir kultūrai. Sausio 20 dieną Jonavoje duris atvėrė šiuolaikiškas klientų aptarnavimo centras, kuriame paslaugos klientams bus teikiamos centralizuotai ir profesionaliai. Nuo šiol Jonavos miesto ir rajono gyventojams, norintiems sudaryti elektros energijos pirkimo-pardavimo sutartis, gauti technines sąlygas prisijungimui prie bendrovės eksploatuojamų skirstomųjų tinklų ar užsukusiems sutvarkyti kitų reikalų nebeteks blaškytis po kabinetus, ieškant kompetentingo specialisto. Šiuolaikiškame klientų aptarnavimo centre klientus aptarnaus 4 specialistai, sukaupę nemažą žinių bagažą ir galintys operatyviai padėti visiems, besikreipiantiems į įmonę. Svarbiausia – jog visi klausimai bus sprendžiami čia pat – operatyviai ir vienoje vietoje. „Mums svarbus ir ypatingas kiekvienas klientas. Siekiame tai įrodyti ne žodžiais, o darbais – modernizuojame klientų aptarnavimo centrus, kuriame malonią aplinką, rengiame mokymus tiesiogiai su klientais dirbantiems specialistams. Tikiu, jog Jonavos klientų aptarnavimo centras bus aukštos klientų aptarnavimo kultūros židinys”, – sako Rimantas Vaitkus, akcinės bendrovės „VST” generalinis direktorius. Modernizuojant Jonavos klientų aptarnavimo centrą, buvo iš esmės atnaujintos ir skyriaus patalpos, renovuotas pastato fasadas. Jonavos klientų aptarnavimo centrui akcinė bendrovė „VST skyrė apie 850 tūkstančių litų. „Jonavos klientų aptarnavimo centre klientai bus aptarnaujami operatyviai ir kokybiškai. Darbuotojų kompetencija, centralizuotas paslaugų teikimas, šiuolaikiškas klientų aptarnavimo centras – tai pagrindiniai komponentai, leisiantys užtikrinti sklandų darbą”, – sako Egidijus Simonžentis akcinės bendrovės „VST” Jonavos skyriaus viršininkas. Bendrovės atstovai tikina siekiantys aukštos klientų aptarnavimo kultūros, todėl milijonines investicijas skiriantys ne tik eksploatuojamiems skirstomiesiems tinklams rekonstruoti ir modernizuoti, bet ir klientams teikiamų paslaugų kokybei gerinti.

Parašykite komentarą