Verslas

Išrinkti geriausi Lietuvos 2009 m. ryšių su visuomene projektai

Sausio 21 d. Vilniaus miesto Rotušėje, iškilmingos ceremonijos metu, jau ketvirtus metus konkursą „Patirtis” organizuojantis Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultetas (KF) apdovanojo geriausius ryšių su visuomene (RsV) projektus. Iš 73 konkurso „Patirtis 09” pateiktų darbų nugalėtojais tapo 6: Ventos gimnazijos projektas „Virėm virėm košę (moksleivių kategorija), VU KF pirmakursių studentų sukurta komunikacijos kampanija konkurso rėmėjo AB „Naujoji Ringuva” produktui (studentų kategorija), „Topo centro” projektas „Nemokamai atsikratyk senos buitinės technikos” (verslo organizacijų ir RsV agentūrų kategorija), TV projektas „Lietuva gali” (nevyriausybinių organizacijų kategorija), Vilniaus Gedimino Technikos Universiteto (VGTU) projektas – interneto svetainė www.brendu.lt (valstybinių organizacijų kategorija). Papildomas apdovanojimas įteiktas projektui „Tūkstantmečio Odisėja” už patriotiškumą ir gražią idėją suburti viso pasaulio lietuvių bendruomenes švęsti Lietuvos vardo Tūkstantmetį. „Smagu, jog šių metų konkursui darbus pateikė ne tik RsV agentūros, kurios yra šio darbo profesionalės, bet ir įmonės, RsV projektus vykdančios savomis jėgomis. Darbus vertinti buvo tikrai sunku dėl skirtingų projektų užmojų, tačiau džiaugiuosi, jog pavyko išrinkti originaliausius, išbaigčiausius ir įtaigiai komunikuojančius esminę žinią projektus”, – įspūdžiais dalinasi Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas, konkurso vertinimo komisijos narys Simonas Bartkus. Pasak jo, konkurso projektų idėjas būtų galima apibudinti kaip skatinančias socialinį atsakingumą, pilietiškumą ir ekologiškumą. „Pavyzdžiui, Ventos gimnazijos moksleiviai vaišino miesto gyventojus savo virta koše ir taip skatino nelikti abejingiems skurstantiems žmonėms, „Topo centras” savo akcija skatino vartotojus pratintis prie ekologinės kultūros”, – vardijo S. Bartkus. Tarp projektų buvo ir skatinančių verslumą sunkmečio sąlygomis, taip pat – technologinę pažangą. Nevyriausybinių organizacijų kategorijoje laimėjęs Šiaurės miestelio technologijų parko inicijuotas TV projektas „Lietuva gali” turėjo labai konkretų tikslą – pasitelkiant verslo ir akademinės bendruomenės patirtį skatinti Lietuvos gyventojų verslumą bei pasidalinti žiniomis su 13 įmonių, padedant joms išgyventi šį sunkų laikotarpį. Tuo metu VGTU idėja buvo sukurti patrauklią komunikacijos platformą moksleiviams, kuria būtų galima neformaliai pristatyti techninės kūrybos idėjas ir inovacijas, skatinti domėjimąsi technologinėmis specialybėmis bei sąmoningą specialybės pasirinkimą. Šių metų konkursą „Patirtis 09. Geriausi ryšių su visuomene projektai” organizavo VU Komunikacijos fakulteto Ryšių su visuomene magistrantūros studijų antro kurso studentai. Jiems vadovavo VU KF prodekanė dr. Renata Matkevičienė.

Parašykite komentarą