Verslas

„West Express” kelionių aptarnavimas įvertintas tarptautiniu kokybės sertifikatu

Didžiausia Baltijos šalyse kelionių agentūra „West Express” tapo pirmąja Lietuvoje, kurios verslo kelionių aptarnavimas įvertintas tarptautiniu vadybos kokybės sertifikatu ISO-9001. „Pernai dėl pasaulio ekonomikos nuosmukio sumažėjo turizmo ir kelionių rinka. Nutarėme išnaudoti susidariusią situaciją ir atlikti vadybos kokybės įvertinimą. Diegiant ISO-9001 daugumos valdymo procesų keisti nereikėjo, – sako „West Express” generalinis direktorius Andrius Sideravičius. – „West Express” sertifikavimas ISO-9001 svarbus norint išlaikyti aukščiausią paslaugų kokybę. Tai – kokybės ir garantijų ženklas mūsų klientams”. „West Express” priklauso vienam didžiausių pasaulyje verslo kelionių tinklų „Hogg Robinson Group”, apimančiam 120 valstybių. Verslo kelionių organizavimas pilnai apima tarnybinių išvykų paslaugą – viską, ko gali prireikti prieš ir per pačią kelionę. „West Express” šis procesas vykdomas pagal aiškiai nustatytą ir patvirtintą reglamentą – nuo vidinės kelionių agentūros komunikacijos iki komunikacijos su klientais, dokumentų tvarkymo ir procedūrų reglamento, tiekėjų įvertinimo. „West Express”, Lietuvos standartizacijos departamento duomenimis, yra vienintelė Lietuvoje kelionių agentūra, turinti ISO-9001 kokybės vadybos sistemos įvertinimą. Kelionių agentūrai „West Express” sertifikatą ISO-9001 suteikė sertifikavimo ir konsultavimo įmonė „Bureau Veritas Lietuva”. Sertifikavimas truko septynis mėnesius. Pasak „Bureau Veritas” specialistų, ISO-9001 sertifikatas įrodo įsipareigojimą siekti kokybės ir klientų pasitenkinimo, ir tuo užtikrina, jog įmonės produktai ir paslaugos veiksmingai tenkina klientų ir įstatymų nustatytus reikalavimus, padeda gerinti organizacijos efektyvumą.

Parašykite komentarą