Verslas

„Vichy” vandens parko abonementai sulaukė milžiniško susidomėjimo

Šiandien, prasidėjus „Vichy” vandens parko metinių abonementų pardavimui elektroninės prekybos bendrovė „Tiketa” sulaukė milžiniško klientų antplūdžio. „Pirmą kartą „Vichy” vandens parko abonementai buvo pristatyti praėjusiais metais. Akivaizdu, kad žmonės įvertino jų naudą, tad susidomėjimas šiais abonementais šiemet buvo neįtikėtinas”, − sakė „Tiketa” marketingo vadovas Martynas Navickas. Susidomėjimas buvo toks didelis, kad po 11 min. nuo abonementų platinimo pradžios teko 3 val. išjungti „Tiketos” elektroninės prekybos sistemą. Sistema buvo sustabdyta, nes norinčiųjų įsigyti abonementus pirkėjų skaičius net dešimtis kartų viršijo nustatytus per „Tiketą” platinamų bilietų kiekius. „Norime nuraminti visus pirkėjus – nors sistema ir buvo sustabdyta, visi jie yra sustatyti į virtualią eilę ir netrukus paaiškės tie laimingieji, kurie visgi spėjo įsigyti abonementus už pačią mažiausią kainą”, − sakė M. Navickas. Iš viso į prekybą buvo paleista 4 000 pigiausių „Vichy” vandens parko abonementų. Nespėję jų įsigyti žmonės galės nusipirkti brangesnius, kainuosiančius nuo 299 Lt. Šių abonementų kiekis taip pat bus ribotas, o kainos augs. „Tiketa” priklauso grupei „SEVEN entertainment”, vienijančiai įvairiose pramogų srityse pirmaujančias Lietuvos bendroves, užsiimančias arenų, vandens parkų, šeimos pramogų centrų valdymu, renginių organizavimu ir bilietų platinimu.

Parašykite komentarą