„Deloitte” tapo „Nacionalinės pažangos premijos 2009” partneriais. „Jau ne pirmus metus prisidedame prie šio gražaus projekto ir planuojame remti jį ateityje. „Nacionalinė pažangos premija” – tai puikus pavyzdys, kaip verslo ir akademinės bendruomenės partnerystė gali skatinti Lietuvos intelektinį progresą bei verslo, mokslo, kultūros ir visos visuomenės vystymąsi” – teigia Marius Marčenkovas, „Deloitte” rinkodaros koordinatorius. „Pritariame manifestui – mes už pažangą, nes tikime, kad sėkmingai panaudoti mokslo pasiekimai virsta inovacijomis versle, o būtent jos yra ta jėga, kuri kuria geresnę gyvenimo kokybę ir yra Lietuvos ateitis” – pabrėžia jis. „Nacionaline pažangos premija” pagerbiami Lietuvos pažangai nusipelnę žmonės: tie, kurie savo idėjomis, atradimais, originaliais sprendimais, pasauliniais laimėjimais prisidėjo prie teigiamų pokyčių, paskatino Lietuvos gyvenimo kokybės ir šalies progresą. Šia premija siekiama plėtoti efektyvius mokslo ir verslo ryšius, skatinti pilietiškai atsakingo ir brandaus verslo indėlį į Lietuvos intelektinę, kultūrinę ir socialinę pažangą. Premiją inicijuoja Lietuvos mokslo ir verslo institucijos.