Verslas

Išorinės reklamos bendrovės „Clear Channel Lietuva” ir „Baltijos vaizdinė reklama” priekaištų nesulaukė

Š.m. spalio mėn. 14 dieną įvyko pasitarimas Vilniaus miesto savivaldybėje, kurio metu buvo svarstomi klausimai dėl miesto savivaldybės sutarčių su išorinės reklamos bendrovėmis UAB „Baltijos vaizdinė reklama” ir UAB „Clear Channel Lietuva”. Konstatuota, kad šių bendrovių veikla visiškai legali, veikiama pagal sutartis, kurios šiai dienai yra neterminuotos, o savivaldybė bendrovių darbui jokių priekaištų neturi. „Bendrovės vykdo savo sutartinius įsipareigojimus, moka vietinę rinkliavą” – protokole cituojamas mero pavaduotojas V. Martikonis. Esamos išorinės reklamos būklės mieste įvertinimą ir pasitarimo pabaigoje priimtą protokolą paskatino paskutiniuoju metu ypač dažnai į žiniasklaidos ir savivaldybės akiratį patenkantys klausimai dėl išorinės reklamos firmų veiklos, sutarčių terminų, mokesčių administravimo bei konkursų naujoms reklamos vietoms įrengti organizavimo. „Situacija savivaldybėje tikrai buvo dviprasmiška: visos išorės reklamos bendrovės buvo maunamos ant vieno kurpaliaus, teigiant, kad jų reklaminiai stendai yra nelegalūs, kad visur betvarkė, ir pan. Pvz. mūsų bendrovė ne tik griežtai laikosi galiojančios sutarties dėl reklamos vietų, bet ir reguliariai moka visus mokesčius. Jų per metus į savivaldybės iždą sumokame apie 670,000 Lt, dalyvaujame socialiniuose projektuose. Gerai, kad įvyko toks aukšto lygio pasitarimas ir galutinai išsklaidė visas insinuacijas, kurias, greičiausiai, inspiruoja tie, kurie iš viso nei vieno lito savivaldybei nėra sumokėję, o tik kalba apie svaiginančias technologijas ir naudas, kurios laukia savivaldybės, jei tik jiems būtų leista sužibėti reklamos versle su dar niekam nematytais pasiūlymais” – teigia UAB „Clear Channel Lietuva” atstovas L. Staniulis. Pasitarime dalyvavusi UAB „Baltijos vaizdinės reklama” direktorė J. Navickaitė pastebi, kad nežiūrint į pastangas sureglamentuoti sutartis, savivaldybėje vis dar trūksta skaidrumo viešųjų konkursų rengimo tvarkoje. „Nepaslaptis, kad rinkos dalyvius pasiekia informacija, kad suinteresuotų asmenų iniciatyva rengiamos konkurso sąlygos naujoms reklamos vietoms – tai netoleruotina praktika. Konkursų sąlygas turi rengti ne „investicinių pasiūlymų iniciatoriai”, o savivaldybė. Mūsų bendrovė remia konkurenciją ir ketina dalyvauti konkursuose, tačiau jei konkursai rengiami neskaidriai, iš anksto palankūs vienai potencialiai dalyvei – tokios situacijos netoleruosime ir esant įtarimams skųsimės teisėtvarkos institucijoms. Savo ruožtu mes sveikiname tokius bendrus pasitarimus, jie tikrai stiprina pasitikėjimą ir skatina geriau suprasti vieniems kitus” – teigia ji. Pasitarimo protokolo nutarime teigiama, kad bus siūloma savivaldybės administracijai esančias neterminuotas sutartis pakeisti terminuotomis, nustatant vieningus galiojimo terminus. Bendrovės „Clear Channel Lietuva” ir „Baltijos vaizdinė reklama” yra Baltijos šalių išorės reklamos firmų asociacijos (BIRFA) narės.

Parašykite komentarą