„INTERINFO” grupė sudarė strateginės partnerystės sutartį su „Google” dėl reklamos paieškos sistemoje skatinimo Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje „INTERINFO” grupė, didžiausia verslo informacijos katalogų leidėja ir įmonių informacijos paieškos paslaugų teikėja Baltijos regione, šiandien pranešė sudariusi strateginės partnerystės sutartį su „Google” ir tapusi pirmoji „Google AdWords” įgaliotoji platintoja Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „Google” tikslinės reklamos programa „AdWords”, greitai tapusi pačia svarbiausia tokio tipo programa pasaulyje, įvairaus dydžio įmonėms teikia pamatuojamus rezultatus iš jų investicijų į reklamą internete. Stefan Ryme, „INTERINFO” grupės generalinis direktorius: ” „INTERINFO” jau šiandien nukreipia šimtus tūkstančių verslo paklausimų į savo duomenų bazes, kuriose informaciją yra pateikusios apie 40 000 įmonių iš viso Baltijos regiono. Užmezgę strateginius ryšius su „Google” dėl „AdWords” paslaugų pardavimo, nuo šiol savo klientams galėsime siūlyti ekonomiškai efektyvius ir pagrįstus sprendimus, kurie skatins verslo kontaktų užmezgimą internete. Šiais ekonominio sunkmečio laikais toks verslo kontaktų skatinimas yra ypač svarbus. Ši sutartis, kartu su mūsų dabartiniais reklamos internete pasiūlymais, sustiprins „INTERINFO”, kaip pagrindinio naujų verslo kontaktų skatinimo šaltinio Baltijos šalyse, padėtį.” Šį naująjį „Google” reklamos paslaugų teikimo lygmenį išskirtinai siūlo „INTERINFO” grupė, nes tai pirmoji kompanija Baltijos regione, kuriai buvo suteiktas įgaliotosios platintojos statusas. Bet kurio dydžio įmonėms, dirbančioms su „INTERINFO”, bus suteiktas profesionalus ir visapusiškas „AdWords” paskyros administravimas – nuo paskyros sukūrimo ir suaktyvinimo iki vykdomų kampanijų priežiūros ir optimizavimo. „Kaip įgaliotieji „Google AdWords” platintojai mūsų pardavimo ir klientų aptarnavimo skyriai yra pasirengę padėti vietinėms įmonėms efektyviai prisijungti prie „Google AdWords” interneto reklamos platformos.” Dmitrij Šolomko, „Google” verslo plėtros vadovas Baltijos šalims: „Daug įmonių jau naudojasi „Google AdWords”, kad surastų naujų klientų savo mieste, Lietuvoje ar visame pasaulyje. „INTERINFO” nuo šiol gali siūlyti tikslinę, pamatuojamą ir atsiperkančią „AdWords” reklamą tūkstančiams mažo ir vidutinio dydžio įmonių Lietuvoje. Mes dirbsime kartu su „INTERINFO”, kad padėtumėme mažoms įmonėms gauti kuo didesnės investicijų grąžos iš reklamos internete. Eduardas Manylovas, „INTERINFO” vykdantysis direktorius Lietuvoje: „Sutartis su „Google” – tai plėtros strategijos dalis, kurią įgyvendinant 2009 metais buvo sukurti nauji interneto projektai ir pradėtos teikti paslaugos, kuriomis siekta padidinti „INTERINFO” paslaugų naudą vartotojams ir pačiu efektyviausiu būdu sujungti pirkėjus su pardavėjais.” Apie „INTERINFO” grupę „INTERINFO” grupė, kurią Lietuvoje sudaro UAB „Verslo media”, UAB „Interinfo Lietuva” ir UAB „Infomedia”, yra pirmaujanti rinkodaros sprendimų teikėja verslo informacijos, interneto ir informacijos tarnybų rinkose Lietuvoje. Savo valdomų internetinių verslo informacijos paieškos portalų dėka „INTERINFO” pasiekia daugiau kaip 30 procentų Lietuvos interneto rinkos vartotojų. Šiuo metu tinklą sudaro 10 portalų: visalietuva.lt, imones.lt, manoimone.lt, infoplius.lt, viskasturizmui.lt, statybaplius.lt, export-import.lt, businesslithuania.lt, 1588.lt ir cityout.lt. „INTERINFO” grupė išskirtinai atstovauja Europos verslo katalogą „Europages”. „INTERINFO” grupė Lietuvoje taip pat valdo informacinius numerius 1588 ir 1666. Apie „AdWords” „AdWords” yra interneto reklamos platforma, sukurta taip, kad padėtų bet kurio dydžio verslui surasti naujų klientų, rodant tikslinius skelbimus naudotojams, ieškantiems tam tikrų prekių ir paslaugų. „AdWords” yra efektyvus būdas bet kurio dydžio verslui reklamuoti savo prekes ir paslaugas būtent tada, kai jų potencialūs klientai ieško šių prekių ir paslaugų. Naudojant mokesčio už paspaudimą (MUP) modelį, įmonės gali nustatyti kainą paieškos žodžiams, susijusiems su konkrečia preke ar paslauga, ir mokėti tik tada, kai susidomėjęs naudotojas paspaudžia ant jų reklaminio skelbimo. Išplėstinės skelbimo nukreipimo parinktys, redaguojami skelbimai ir išsamios ataskaitos leidžia reklamos užsakovams įvertinti jų mokesčio už paspaudimą reklamos naudą ir veiksmingumą. Daugiau informacijos www.adwords.google.com.
Related Posts

„Maxima“ pataria, kaip šventėms pasiruošti sklandžiai: daugiau laiko liks šeimai ir sau
2020 12 10
Elektros rinkos barometras: dėl mažesnio elektros vartojimo didmeninė elektros kaina per savaitę krito 5 proc.
2024 01 02