Prieš mėnesį duris sostinėje atvėrusio naujo didcentrio „Prisma” pirmieji pardavimų rezultatai rodo, jog šalies vartotojai ypač palankiai vertina naujoves prekybos centrų prekių pasiūloje bei intensyviai domisi rinkoje esantiems produktams siūlomomis alternatyvomis. Be to, pastebėta, kad sunkmečiu pirkėjai vadovaujasi ne tik kaina, tačiau vertina ir produktų kokybę bei ieško optimalų kainos ir kokybės santykį atitinkančių prekių. „Analizuodami pirmuosius prekybos rezultatus matome ypač didelį klientų susidomėjimą mūsų privačių prekės ženklų produktais. Kai kurie jų, pavyzdžiui „Rainbow” tekšių uogienė, rinkoje yra visiška naujovė, tuo tarpu kiti, pavyzdžiui „X-tra” prekės ženklo maistas šunims ir katėms, yra pigesni nei rinkoje šiuo metu siūlomos tos pačios kategorijos ir kokybės prekės”, – sako UAB „Prisma LT” generalinė direktorė Anu Huuska. Pasak jos, viena pagrindinių priežasčių, lemiančių klientų susidomėjimą „Prisma” privačių prekės ženklų produktais visame šių didcentrių tinkle – geras kainos ir kokybės santykis. „Rainbow” produktų kaina yra maždaug penktadaliu mažesnė nei kitų rinkoje siūlomų šios grupės produktų, tuo tarpu kokybė nenusileidžia populiariems prekės ženklams. Pirmosiomis „Prisma” darbo savaitėmis buvo parduotas visas kiekis į Lietuvą atvežtų privačių prekės ženklų „Rainbow” ir „X-tra” užkandžių, maisto augintiniams, šaldytų ir kitų grupių produktų, tad didcentrio vadovai skubėjo užsakyti papildomą jų siuntą. Iš viso šiuo metu „Prisma” pirkėjai Vilniuje gali rinktis iš 600 „Rainbow” ir „X-tra” produktų asortimento. Visame „Prisma” tinkle, kuris apima 52 parduotuves Suomijoje, 8 – trijose Baltijos šalyse ir 4 – Rusijoje, „Rainbow” ir „X-tra” prekių per metus parduodama už 600 mln. litų. Apie didcentrį „Prisma”: Pirmasis didcentris „Prisma” Vilniuje atidarytas š.m. rugpjūčio 20 dieną prekybos ir pramogų centre „Ozas”. Didcentrio plotas – 10 000 kv. metrų. Jame dirba apie 130 darbuotojų ir prekiaujama daugiau nei 40 000 skirtingų prekių žemomis kainomis. Šiuo metu 52 „Prisma” prekybos centrai veikia Suomijoje, 5 – Estijoje, 2 – Latvijoje ir 4 – Rusijoje. Visi jie priklauso „S Group” įmonių šeimai, kurią administruoja kompanija SOK. „S Group” – tai didžiausia suomių mažmeninės prekybos įmonė, įkurta daugiau kaip prieš 100 metų ir turinti beveik 1600 prekybos vietų bei 37 500 darbuotojų. Šiai įmonių grupei priklauso mažmeninės prekybos įmonės, degalinių tinklai, degalinių tinklo parduotuvės, specializuotos parduotuvės, viešbučiai ir restoranai, įmonės, besiverčiančios transporto priemonių, žemės ūkio reikmenų pardavimu. „S Group” taip pat turi savo banką. 2008 metais šios įmonės mažmeninės prekybos apyvarta sudarė 11,8 mlrd. eurų, investicijos siekė 701 mln. eurų.
Related Posts

Aeronautikos srityje veikiančios Šiaulių bendrovės jungiasi į klasterį: kviečia ir kitus rinkos dalyvius
2023 07 19
Nuo aukštų energetikos kainų kenčiančiam verslui Seimas sugalvojo suduoti dar vieną smūgį
2022 09 21