2009 m. rudenį „Renault” modelių gamą papildys naujas sedanas „Renault Fluence”. Iš kitų savo klasės modelių „Fluence” išsiskirs patraukliu dizainu, patogumu bei pagalbinių technologijų gausa. „Renault Fluence” bus gaminamas „Oyak-Renault” gamykloje Turkijoje, kur iki šiol buvo gaminama „Renault Megane II” sedano versija. 2011 m. „Renault” planuoja pasiūlyti elektra varomą „Renault Fluence” versiją. Naujas keturių durų „Renault” sedanas bus 4,62 m ilgio ir 1,809 m pločio, turės 2,702 m ratų bazę. Automobilyje bus daugiau vietos keleiviams nei bet kuriame iš pagrindinių konkurentų: 1,48 m erdvės priekyje ir 1,475 m gale. Dėl tokio dydžio ir standartinės įrangos gausos „Renault Fluence” atsiduria tarpinėje pozicijoje tarp kompaktinių C klasės šeimos modelių ir aukštesnės klasės automobilių. „Renault Fluence” 530 litrų bagažinė yra viena didžiausių savoje klasėje. Be to, ją galima išplėsti sulankstant sėdynes. Kadangi bagažinės ir pagrindinės automobilio erdvės neskiria jokia metalinė pertvara, išplėstoje bagažinėje patogu vežti didesnių gabaritų daiktus. Bagažine patogu naudotis dėl žemo slenksčio ir 1020 mm angos aukščio. Tai buvo pasiekta inkorporuojant vieną galinių žibintų dalį į automobilio kėbulo apatinę dalį. Prekybos pradžioje „Renault Fluence” bus siūlomas su 2 benzininiais (1.6 litrų 16V 110 AG ir 2.0 litrų 16V 140 AG) ir 5 1,5 litro dyzeliniais (dCi 85, dCi 90 DPF, dCi 105, dCi 110 DPF ir dCi 110 DPF su nauja dviguba sankaba). Visi dyzeliniai varikliai išmeta 119 g/km CO2 dujų ir atitinka „Renault eco2” ženklinimo reikalavimus. Abu benzininiai varikliai bus siūlomi tiek su mechaninėmis, tiek su automatinėmis pavarų dėžėmis. Visuose „Renault Fluence” modeliuose bus komplektuojama gausi saugos įranga: ABS sistema su elektroniniu stabdymo jėgos paskirstymu, „Emergency braking assist” sistema staigiam stabdymui, elektronine stabilumo kontrolės sistema su CSV šoninio slydimo kontrole (priklausomai nuo rinkos), tritaškiai inerciniai diržai, vairuotojo ir keleivio saugos pagalvės (priklausomai nuo rinkos) bei 2 šoninės oro pagalvės ir 2 oro pagalvės-užuolaidos, įspėjimo signalas vairuotojui ar keleiviui neužsisegus saugos diržų (priklausomai nuo rinkos), tritaškis „Isofix” tvirtinimas vaikiškai kėdutei, greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu (priklausomai nuo rinkos) ir paskutinės kartos galvos atramos. Kuriant automobilį didelis dėmesys buvo skirtas kokybei ir išvaizdai, pavyzdžiui statramsčių medžiagoms. Galinis „Fluence” bamperis sukurtas taip, kad paslėptų parkavimo daviklius. Priekiniai valytuvai yra paslėpti po variklio dangčiu tiek dėl estetikos, tiek siekiant sumažinti keliamą triukšmą važiuojant bei užtikrinti geresnę aerodinamiką. Automobilio patvarumo ir saugumo pojūčius sustiprina delikačiai parinktos stiklų ir metalinės durų dalies proporcijos. Didelis durų plotas slepia apsauginius strypus. Automobilio salonas sukurtas taip, kad būtų kiek galima mažiau apkrautas. Pagrindinės vairavimo funkcijos ir svarbiausi sukoncentruoti vairo zonoje ir centrinėje panelėje. Vairuotojas gali patogiai naudotis navigacijos ir klimato kontrolės sistemomis, taip pat ant vairo sumontuotais garso sistemos bei telefono valdymo mygtukais bei greičio kontrolės sistema. Įsėdęs į automobilį, vairuotojas per kelias sekundes gali susikurti idealią sėdėjimo poziciją. Vairuotojas gali patogiai reguliuoti sėdynės ir galvos atramos kampą, stuburo apatinės dalies atramą sėdynėje, vairo aukštį ir kampą bei sėdynės poziciją (ją galimą reguliuoti 240 mm pirmyn arba atgal bei 35 mm aukštyn arba žemyn). Ypatingas dėmesys buvo skirtas vidaus apdailos medžiagų parinkimui: durų rankenos, prietaisų apvadai ir pavarų svirtis yra chromuoti, siūloma tiek tamsios, tiek šviesios odos apdaila. Priekinės panelės apdaila yra atspari kasdieniams lengviems smūgiams ir palietimams bei saulės spinduliams.
Related Posts

Lietuvos telekomunikacijų rinka pernai ir šiemet: tradiciniai pajamų šaltiniai traukiasi, kas toliau?
2020 01 09
Lietuvių prieraišumas automobiliams neblėsta – kasdien jais naudojasi 70 proc. gyventojų
2023 04 24