Verslas

AB „Alita” produktai skina medalius

Ne kartą geriausiu Lietuvos „Metų gaminiu” pripažintos AB „Alita” gaminamos degtinės „Ledo” ir „Premium Gera” sulaukė aukšto tarptautinio įvertinimo – Londone vykusiame stipriųjų alkoholinių gėrimų konkurse „International Spirits Challenge 2009” abi buvo apdovanotos sidabro medaliais. Laimėjimų paskatinta, tačiau įvertindama šešėlinės ekonomikos augimą, bendrovė šiemet žada dar daugiau naujienų alkoholinių gėrimų rinkoje. 9,2 proc. Lietuvoje gaminamos ir parduodamos degtinės rinkos tenkančiai kompanijai toks aukštas tarptautinės specialistų komisijos įvertinimas buvo maloni, tačiau kruopščiu darbu pelnyta staigmena. Kasmetiniuose tarptautiniuose konkursuose „Ledo” degtinė jau yra gavusi 8 medalius, o „Premium Gera” šeimos degtinėms Londone įteiktas jau 15-tas apdovanojimas. Anksčiau degtinės apdovanojimais įvertintos Rygoje, Maskvoje, Sankt Peterburge, Jaltoje, Londone ir, žinoma, Lietuvoje vykusiuose konkursuose. „Tai labai svarbus mūsų technologinių sprendimų, įmonės specialistų įvertinimas, vadinasi, einame teisinga linkme. Dalyvaudami tarptautiniuose konkursuose siekiame ne tik pristatyti savo produktus užsienio šalių rinkoms, padidinti eksportą, bet ir įgyti patirties, kurią galėtume pritaikyti gamindami naujus kokybiškus produktus, kuriais kasmet praplečiame alkoholinių gėrimų rinką”, – sakė AB „Alita” rinkodaros ir pardavimo direktorius Darius Vėželis. „Premium” degtinės klasėje sidabrą iškovojusieji gamintojai džiaugiasi, kad jų per šešerius metus ištobulinta „Premium Gera” ir prieš aštuonerius sukurta „Ledo” degtinė išsiskiria savo itin aukšta ir pastovia kokybe. „Džiugu, kad įmonės specialistų sukurtos ir į masinę gamybą įdiegtos modernios technologijos pasiteisina. Vasaros viduryje pristatėme rinkoje analogo neturinčią gazuotą degtinę „Boom”, ateityje taip pat planuojame diegti įvairias naujoves, kurios sąlygoja kokybiškų produktų atsiradimą”, – sakė D. Vėželis. Nors dėl nepalankios mokesčių politikos auga šešėlinės produkcijos pardavimai, o degtinės rinka Lietuvoje stipriai traukiasi, bendrovės atstovas neabejoja, kad tai nesustabdys įmonės investicijų į naujas technologijas ir žada dar šiemet maloniai nustebinti vartotojus naujienomis. Populiariausiais penktą dešimtį sėkmingai veikiančios AB „Alita” gaminamos ir išpilstomos produkcijos prekės ženklais jau tapo putojantis vynas, taip pat stiprieji gėrimai (kelių rūšių degtinė, brendis, konjakas, viskis, trauktinės, tautinis grūdų gėrimas), sidras bei lengvi alkoholiniai kokteiliai. Praėjusiais metais bendrovės apyvarta siekė 92,6 mln. Lt.

Parašykite komentarą