Verslas

„Topo centras” sklaido pesimistines prognozes

Pasklidus žiniai, kad kai kurios IT ir buitine technika prekiaujančios įmonės, susidūrusios su finansiniais sunkumais, nebegali užtikrinti pakankamo prekių asortimento ir kokybiško garantinio aptarnavimo, buitinės technikos ir elektronikos prekybos lyderis „Topo centras” pasisako už optimistiškesnę prognozę ir siūlo racionalius sprendimus. Serviso paslauga – visiems pirkėjams Pirkėjų, įsigijusių prekes iš įmonių, kurios dėl tam tikrų priežasčių nutraukė veiklą, tarpe atsiradusi panika paskatino prekybos tinklą „Topo centras” pagelbėti į nežinią papuolusiems pirkėjams. „Sugedus bet kokiai namų technikai: šaldytuvui, kompiuteriui, televizoriui ar fotoaparatui, pirkėjai gali drąsiai kreiptis pas mus. Mūsų tinklo parduotuvėse veikiantys klientų aptarnavimo centrai pirkėjams suteiks visą informaciją ir pasirūpins, kad sugedęs prietaisas būtų kaip įmanoma greičiau sutaisytas, o klientams tereiks pateikti įprastus prekės pirkimo dokumentus, – sakė „Topo centro” generalinis direktorius Č. Steigvila. – Suprantame pirkėjų nerimą dėl susidariusios situacijos ir jaučiame pareigą stabilizuoti situaciją paslaugų rinkoje.” Nemažina pasirinkimo Platų prekybos tinklo „Topo centras” prekių asortimentą užtikrina stabilus bendradarbiavimas su patikimais tiekėjais. Šiandien įmonė aktyviai dirba su 180 kompanijų, tiekiančių techniką į parduotuves. Prekių asortimento atnaujinimas – viena iš privalomų sąlygų. „Nenorime ir negalime sustoti. Žmonės jau įprato lentynose matyti naujausius ir pažangiausius prietaisus, todėl mes turime atsivežti į Lietuvą pačią moderniausią namų techniką,” – kalbėjo Č. Steigvila. Lietuviai renkasi produktai ir paslaugas „gyvai” Elektroninių parduotuvių vystymuisi Lietuvoje dabar itin palankus metas, tačiau realiai besinaudojančių jų paslaugomis kol kas yra itin mažai. Reta kuri gali garantuoti, kad nurodyta kataloge prekė iš ties jau yra Lietuvoje. Didžioji dalis tokių parduotuvių neturi stabilaus finansinio pagrindo, nes yra tiesiogiai priklausomos nuo rinkos svyravimų. Tikėtina, kad ateityje gali kilti problemų norint grąžinti techniką ar gauti garantinį servisą. „Šiandien elektroninės parduotuvės Lietuvoje dar neįgijo pirkėjų pasitikėjimo, jos nelabai gali užtikrinti kokybiškas paslaugas.” – savo nuomonę išdėstė Č. Steigvila. Klaidinga būtų teigti, kad pirkėjai masiškai eina į buitinės technikos parduotuves tik apsidairyti, o viską perka internetu. „Vis tik dauguma lietuvių nėra linkę pirkti „katės maiše” – jie nori matyti, pačiupinėti perkamą prekę, išbandyti ir gauti kuo daugiau informacijos. Šias visas paslaugas jie ir gauna mūsų prekybos tinkle.” – aiškino direktorius. Situacija šiandien: reorganizacija ir plėtra „Topo centras”, gyvuojantis jau keturioliktus metus, šiandien valdo 35 parduotuves visoje Lietuvoje. Sumažėjus gyventojų perkamajai galiai prekybos tinklo vadovybė priėmė sprendimus reorganizuoti kai kurias parduotuves. Pavyzdžiui, Panevėžyje buvo nuspręsta iš keturių parduotuvių palikti veikiančias tris. „Panevėžio apskrityje yra apie 281000 gyventojų, todėl manome, kad jų poreikiams patenkinti šiandien pakanka trijų mūsų parduotuvių.” – sakė Česlovas Steigvila. Optimizavus prekybos tinklą, „Topo centras” susitelkė į įkurtuvių darbus. „Vasaros pabaigoje Vilniuje, prekybos ir pramogų centre „Ozas” duris atvers moderniausia „Topo centro” parduotuvė Lietuvoje. – kalbėjo Č. Steigvila. – Ši parduotuvė turės plačiausią prekių asortimentą ir pirmoji pristatys Lietuvos pirkėjams buities, vaizdo-garso ir kompiuterinės technikos naujienas. Išskirtinėse ekspozicijose bus demonstruojami geriausi gamintojų modeliai bei pristatomos technologinės naujienos.” Prekybinės salės plotas, planuojama, sieks 4000 kv. m., todėl šią parduotuvę bus galima drąsiai vadinti didžiausia ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse.

Parašykite komentarą