Kelionių organizatorius „Star Holidays” neims nuo 1000 iki 1500 litų mokesčio iš keliaujančių šeimų su vaikais. Keliaujantiems į Turkiją, Kretą bei Ispaniją su vaikais, naujasis kelionių organizatorius taikys iki trečdalio visos kelionių sumos nuolaidą. Toks sprendimas susijęs su pasikeitusiais kelionių pirkimais, kuomet vis daugiau jaunų šeimų ilsėtis vykti bando be vaikų, palikdami juos pas savo artimuosius. Pasak „Star Holidays” generalinio direktoriaus Martyno Laivio, bendrovė tokį sprendimą priėmė pasikeitus kelionių pirkimo aplinkybėms, atsiradusioms dėl sumažėjusių šeimų mėnesinių pajamų. „Akivaizdžiai didėja užklausimai poilsinėms kelionėms dviese, kuomet mažieji šeimos nariai paliekami pas artimuosius. Tai lemia vienintelė priežastis – sumažėjusios šeimos pajamos, bet išlikęs būtinas poreikis kokybiškam poilsiui”, – sako jis. Anot jo, bendrovės siūlomos kelionės į Ispaniją, Kretą, Bulgariją, Tunisą bei dalį Turkijos kurortų vienam asmeniui, priklausomai nuo pasirinkto viešbučio kainuoja nuo 1500 iki 8000 litų, tad keliautojai, vykdami ilsėtis tryse ar keturiese, vietoj kelionės dviese, galės netgi išlošti. Pavyzdžiui, „Gorgulu Kleopatra Beach” 3* viešbutis Turkijoje, Alanijos kurorte savaitei dviem kainuoja 4062 Lt., o šeimai su vaiku – 4039 Lt. „Šeimos sudaro arti 80 proc. mūsų klientų, tad savo ruožtu siekiame sudaryti visas sąlygas tinkamam jų poilsiui, būnant kartu ir neaukojant šeimos”,- sako M. Laivys. Jo teigimu, tokį bendrovės sprendimą pavyko įgyvendinti susitarus su minėtų kurortų viešbučių tinklais, kurie dalinai parėmė bendrovės iniciatyvą, skatinti šeimyninį poilsį. „Apie tai kalbamės ir su kitais mūsų partneriais, tad yra pagrindo tikėti, kad tokių projektų bus ir ateityje”, – sako M. Laivys. Kelionių organizatorius „Star Holidays” priklauso bendrovei „Star Team Group”, valdančiai ir oro linijų bendrovę „Star1 Airlines”. Bendrovė yra pasirašiusi strateginės finansinės partnerystės sutartis su Ispanijos kapitalo įmone „Viajes Martel s.a.”, Graikijos kompanija „Kalamaki Travel” ir Lietuvos kapitalo bendrove „AT Investicija” bei ketina vystyti ne tik išvykstamąjį turizmą iš Lietuvos, bet ir skatinti atvykstamąjį į Lietuvą.


