Verslas

„Valio” atnaujina tapatybę ir stiprina pozicijas rinkoje

Tarptautinė pieno perdirbimo kompanija „Valio” iš Suomijos atnaujina įmonės tapatybę ir prekės ženklą. Pagrindinis modernizavimo tikslas – tobulinti produktų linijas, tausoti aplinką ir stiprinti užimamas pozicijas rinkoje. Atnaujinant tapatybę keičiamas „Valio” logotipas, produktų pakuotės ir įmonės atributika. Naujasis „Valio” logotipas – stilizuotas mėlynas lapas su šviežio balto „Valio” pieno parašu. Šis parašas užtikrina „Valio” prekės ženklo pažado – sveikos gyvensenos, malonių potyrių ir džiugių emocijų – tęsėjimą. „Naujoji Valio tapatybė atspindi kompanijos šaknis ir remiasi pagrindinėmis vertybėmis – Suomijos natūralia gamta, sveika kaimiška aplinka ir vienu švariausių Europoje pienu”, – sako Laima Padegimienė, „Valio” atstovybės Lietuvoje vadovė. Pasak jos, su nauja lankstesne ir šiltesne kompanijos tapatybe tikimasi didinti užimamą rinkos dalį Lietuvoje ir Latvijoje. Taip pat siekiama išlaikyti lyderio pozicijas Suomijos ir Estijos pieno perdirbimo rinkose. Kartu su keičiama „Valio” produktų išvaizda atnaujinamos ir pakuotės. Nuo šiol jose mažiau aplinkai kenksmingų medžiagų – naudojama 10 proc. mažiau plastiko ir tik perdirbtas popierius. Pasak L. Padegimienės, ekologiškų išeičių „Valio” ieško, nes kompanijos darbuotojai ir „Valio” produktų vartotojai neabejingi aplinkosaugos problemoms. „Novatoriškas požiūris ir technologijos leidžia atrasti tokius sprendimus, kurie būtų naudingi vartotojams, o kartu tausotų aplinką”, – teigia „Valio” atstovybės Lietuvoje vadovė. Pirmoji produktų linija jau atstovauja naująją „Valio” tapatybę prekybos centruose – tai „Valio Alma” jogurtai ir varškės gaminiai. Populiariausia Lietuvoje „Valio Gefilus” jogurtų linija su geriausiai pasaulyje ištirtomis probiotinėmis LGG bakterijomis bus atnaujinta šį rudenį. Tapatybės ir prekės ženklo atnaujinimą „Valio” vykdo palaipsniui ir ketina užbaigti 2010 m. Taip siekiama sumažinti pasikeitimų kaštus. Pastarąjį kartą „Valio” tapatybė ir prekės ženklas buvo keisti prieš mažiau nei dvidešimt metų. Apie „Valio” „Valio” yra vienas seniausių ir inovatyviausių pieno produktų gamintojų iš Suomijos. Pieno perdirbimo įmonė veiklą pradėjo 1905 m. Šiuo metu „Valio” produktų galima įsigyti daugiau nei 60 pasaulio šalių. „Valio” yra funkcinio maisto kūrimo ir gamybos lyderis. Tai vieninteliai pieno perdirbėjai Baltijos jūros regione, turintys tyrimų padalinį, kuris atlieka vidutiniškai 400 studijų per metus. „Valio” tyrimų skyriaus mokslininkai už inovacijas pieno produktų perdirbimo srityje buvo apdovanoti Nobelio premija. Daugiau informacijos: Laima Padegimienė, „Valio” atstovybės Lietuvoje vadovė, tel.: +370 37 20 24 78, mob.: +370 686 47214, laima@valio.lt, www.valio.lt. Rita Saunorytė Norutienė, „Bosanova” projektų vadovė, tel.: 8 5 216 2354, mob.: 8 655 32 547, rita@bosanova.lt

Parašykite komentarą