Verslas

„Smulkus urmas” gerina klientų aptarnavimo kokybę

Didmeninės prekybos maisto prekėmis ir viena didžiausių Lietuvoje maitinimo paslaugų bendrovė UAB „Smulkus urmas” gerindama teikiamų paslaugų kokybę, įdiegė naują klientų aptarnavimo standartą. Tikimasi, kad ši paslaugų kokybės gerinimo priemonė užtikrins kokybiškesnį ir greitesnį bendrovės klientų aptarnavimą, konstruktyvesnį bendradarbiavimą su įmonės partneriais, motyvuos įmonės darbuotojus dar atsakingiau atsižvelgti į klientų lūkesčius bei pageidavimus bei operatyviai spręsti nesklandumus. Naujai įdiegtas klientų aptarnavimo standartas apima šias sritis: darbuotojų išvaizdos, aprangos, darbo vietos normas, bendravimą telefonu, klientui atvykus į bendrovės ofisą bei aptarnavimą nuvykus pas klientą, konfliktų ir nusiskundimų valdymą. Kaip teigia UAB „Smulkus urmas” vykdantysis direktoriaus Antanas Baliukevičius, – klientų aptarnavimo standartas aiškiai apibūdina bendravimo su klientu kultūrą. Aprašomos elgesio normos grindžiamos mūsų bendrovės vertybėmis, kurių laikosi kiekvienas mūsų įmonės darbuotojas. Ypač svarbu užtikrinti, kad šių normų laikytųsi darbuotojai kiekvieną dieną tiesiogiai bendraujantys su klientais bei įmonės partneriais. Pasak A.Baliukevičiaus, vienas iš šiais metais keliamų bendrovės tikslų, gerinti kokybinius rodiklius, tad jau nuo metų pradžios inicijuojami pokyčiai įtakojantys paslaugų kokybės gerinimą. Sukurta ir jau pradėta įgyvendinti visa sistema apimanti klientų aptarnavimo standarto diegimą ir plėtojimą visuose bendrovės padaliniuose, darbuotojų mokymus ir motyvavimo sistemą, kartu vadovaujamasi kokybės vadybos standartu ISO 9001. Šių metų kovo mėnesį bendrovė dalyvaus tarptautinėje akcijoje „Pagirk gerą aptarnavimą”, vyksiančioje vienu metu visose Baltijos šalyse, kuri, kaip tikimasi, paskatins bendrovės darbuotojus įrodyti visuomenei, kad geras aptarnavimas UAB „Smulkus urmas” yra ne tik geri norai, bet ir realūs siekiai. Kompanija ir toliau žada gerinti klientų aptarnavimo kokybę. Artimiausiu metu klientų aptarnavimo standartas bus papildytas išskirtinai viešojo maitinimo sektoriui būdingomis normomis. Apie UAB „Smulkus urmas” UAB „Smulkus urmas” įsteigta 1957-aisiais metais, įmonėje dirba per 500 darbuotojų, aptarnauja per 1500 klientų, turi 9 kavines ir virš 100 uždarojo tipo maitinimo įstaigų. 2008-aisiais metais bendrovės apyvarta augo 67 proc. ir siekė 50 mln.lt. 2009-aisias numatomas 60 proc. apyvartos augimas ir iki 100 naujų darbo vietų. Tarp įmonės klientų yra tokios organizacijos kaip Vilniaus Greitosios pagalbos universitetinė ligoninė, Vilniaus Gimdymo namai, Vilniaus priklausomybės. ligų centras, Vilniaus, Anykščių, Akmenės, Kėdainių savivaldybės, Vilniaus apskrities vyriausiasis policijos komisariatas, naftos perdirbimo bendrovė „Mažeikių nafta”, aviakompanija „flyLAL Charters”, UAB „Narbutas & Co” ir kt… Kontaktinis asmuo: UAB „Smulkus urmas” Vykdantysis direktorius Antanas Baliukevičius Tel. 8 640 18 181 el.paštas: antanas.baliukevicius@smulkusurmas.lt

Parašykite komentarą