Lauko reklamos operatorius Lietuvoje „JCDecaux Lietuva” realizavo netradicinį projektą. Lauko reklamos stenduose įgyvendinta inovatyvi reklamos kampanija, kurios plakatuose sukurtas danguje sprogstančių fejerverkų efektas. „Tai išskirtinis lauko reklamos projektas, kadangi jo gamyboje pirmą kartą Baltijos šalyse buvo panaudota nauja „Disco poster” technologija, kurianti fejerverkų efektą plakate”, – teigia „JCDecaux Lietuva” vadovė Žaneta Fomova. Bendrovės įgyvendintas vizualinis projektas yra naujojo Mariaus Jovaišos fotografijų albumo „Neregėta Lietuva 2009”, prekyboje pasirodysiančio vasario 16 d., reklaminės kampanijos dalis. Šis ypatingas „Neregėtos Lietuvos” leidimas skirtas Lietuvos vardo tūkstantmečiui, tačiau jo autorius kol kas neketina atskleisti paslapties, kuo ypatingas šis albumas. „Ši moderni technologija naudojama lauko reklamos stenduose atkreipia praeivių dėmesį bei dar labiau sustiprina reklamos užsakovų kuriamą paslaptį. Manau, tai puikus pavyzdys, kaip kūrybingai panaudotos technologinės naujovės gali sustiprinti reklamos poveikį ir įspūdį”, – sako Ž. Fomova. Šią savaitę naujus reklaminius plakatus bus galima pamatyti Vilniaus gatvėse, vėliau jie keliaus per visą Lietuvą, o vasario 16 d., vėl sugrįš į sostinę. „JCDecaux Group S.A.” yra pasaulinis lyderis mažojo reklamos formato sektoriuje – grupė turi per 334,000 reklamos plokštumų 1,751 miestuose (tame tarpe ir 12 Lietuvos miestuose), o įmonės padaliniai įsteigti 52 pasaulio šalyse. Projekto video: http://www.youtube.com/watch?v=CPIAvREc8zU
Related Posts

AB „Kelių priežiūra“ plečia veiklos kryptis ir pradeda teikti horizontalaus kelių ženklinimo paslaugą
2021 09 08
Ūkininkai siekia, kad grūdų derlius liktų Lietuvoje: daug vilčių siejama su atsinaujinančiais degalais
2024 05 21