Nacionalinis bilietų platintojas „Bilietai LT” 2008-aisiais pardavė renginių bilietų už daugiau nei 40 mln. litų, t. y. per 33 proc. daugiau nei 2007 metais, kai bilietų pardavimai sudarė 30 mln. litų. Iš viso parduota apie 720 tūkst. bilietų, t. y. 20 tūkst. vienetų daugiau nei užpernai. „Pardavimų rezultatams nemažos įtakos turėjo kainų kilimas – pernai, palyginti su 2007 metais, renginių bilietai pabrango apie 20 proc., – sako Vitalijus Kuodis, „Bilietai LT” vadovas. – Kadangi praėjusiais metais rinka ir vartojimas augo, vidutinis bilietų kainos augimas įtakos renginių lankomumui nepadarė.” Tačiau 2009-aisiais nacionalinis bilietų platintojas planuoja išplatinti penktadaliu mažiau bilietų nei pernai. Pono Kuodžio teigimu, tokią prognozę lemia padidinti pridėtinės vertės ir pajamų mokesčiai už autorinius atlyginimus bei galimas rinkos vartojimo mažėjimas. Neigiamos įtakos pardavimams turės ir sumažėjusi kultūrinių renginių pasiūla, atsiradusi dėl perdėtai niūrių ekonominių prognozių. Viena iš prioritetinių strateginių „Bilietai LT” krypčių ir šiais metais bus elektroninės komercijos plėtra bei visuomenės skatinimas naudotis skaitmeninėmis technologijomis. Bene sėkmingiausias praėjusių metų „Bilietai LT” projektas buvo rugsėjį įdiegtas unikalus elektroninis bilietas „greitukas”, kurį vos per kelias minutes gali įsigyti kiekvienas paprastą spausdintuvą turintis interneto naudotojas bendrovės svetainėje www.bilietai.lt. „Greitukas” smarkiai suaktyvino elektroninę prekybą – tikimasi, kad ji šiais metais turėtų ūgtelti apie 20 proc. Internetinių bilietų pardavimų 2008 m. augimą lėmė ir supaprastintas pirkimo procesas – svetainėje nebereikia registruotis. Daugėja ir renginių vietų, naudojančių elektroninius bilietus. Vien per paskutinį praėjusių metų ketvirtį net penkiose lankomiausiose vietose buvo įdiegta skenavimo sistema, užtikrinanti saugią elektroninių bilietų kontrolę. Šiais metais nacionalinis bilietų platintojas žada modernizuoti ir kitas renginių vietas. 2008 m. pabaigoje „Bilietai LT”, vykdydama perspektyvinį veiklos planą, pakeitė organizacinę struktūrą. Įmonės veikla padalinta dviem padaliniams, iš kurių vienas koordinuoja veiklą Lietuvoje, o kitas atsakingas už plėtrą į naujas rinkas ir strateginį valdymą. „Bilietai LT” bendradarbiauja su daugiau nei 100 didžiausių koncertų ir kitų pramoginių bei kultūrinių renginių organizatorių Lietuvoje. „Bilietai LT” prekybos tinklą sudaro daugiau kaip 40 kasų prekybos centruose ir renginių vietose visoje Lietuvoje. Tarptautinės rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Baltic” atliekamos apklausos duomenimis, bendrovės elektroninė bilietų pardavimo svetainė www.bilietai.lt yra lankomiausia internetinė parduotuvė Lietuvoje. Per praėjusius metus apsilankymų skaičius joje išaugo du kartus. Nacionalinis bilietų platintojas „Bilietai LT” – Tarptautinės bilietų platinimo asociacijos INTIX narys nuo 2004 metų. Dėl papildomos informacijos prašome kreiptis: Dovilė Žukauskaitė, „Bilietai LT” Strateginio valdymo ir plėtros padalinio marketingo vadovė, tel. (8 5) 246 2452, el. paštas marketingas@bilietai.lt Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys): Eglė Senapėdienė direktorė UAB „Pro omnia” Tel.: 8 6 70 37 417 egle@proomnia.lt