Medinius ir metalinius biuro baldus bei įvairios paskirties kėdes tiekiančios UAB „Vildika” vadovas teigia, kad pernai iš esmės pakeista bendrovės veiklos strategija bei filosofija padėjo įvykdyti planus ir padidinti apyvartą. Šiemet taip pat suplanuota naujovių, kurioms įgyvendinti jau sukaupta lėšų. „Juk dar ir šiandien daugelis gamintojų ar pardavėjų pirmiausia pagamina ar atsiveža, pavyzdžiui, kėdę, o paskui ją siūlo kaip „labiausiai pirkėjui tinkantį variantą”, – sako Robertas Lazauskas, UAB „Vildika” direktorius. – Mes, išnagrinėję savo ir konkurentų veiklą, pamatėme, jog racionaliau sugaišti daugiau laiko analizuojant kliento poreikius, kad po to jam pateiktume tinkamiausią pasiūlymą ir operatyviai jį įgyvendintume”. Pasak vadovo, naujoji darbo schema pasiteisino: pernai, kai daugelio konkurentų pardavimai smuko, „Vildika”apyvartą kilstelėjo 4%, iki 23,4 mln. Lt. R.Lazauskas lygina, kad medinių ir metalinių baldų, seifų bei kėdžių tradiciškai daugiausiai parduota ketvirtą ketvirtį. Tačiau metų pabaigoje išryškėjo ir naujų tendencijų: šoktelėjo kokybiškesnių ir ergonomiškų kėdžių paklausa, ypač tarp perkančių jas namų biurams ar vaikams, taip pat sparčiai auga susidomėjimas seifais būstui. Pernai pakeitusi strategiją „Vildika” ėmė siūlyti ne atskirus biuro baldus, o galimybę vienoje vietoje įsigyti visa, ko reikia įmonės ar namų biurui įsirengti: įvairios paskirties stalus ir kėdes, medines ar metalines dokumentų spintas, seifus ir t.t. Tai įgyvendinta ir pernai metų pabaigoje atnaujintame „Vildikos” sostinės biuro baldų salone, kuriame erdvė buvo suskirstyta į „kabinetus”, kad klientas geriau įsivaizduotų savo būsimą darbo vietą. Čia pirkėjams teikiamos ir nemokamos konsultacijos pasirenkant baldus bei išdėstant juos kliento biure. Šiemet suplanuota atnaujinti gaminamų medinių baldų asortimentą ir kitus salonus, tam jau sukauptos lėšos. Pernai „Vildika” investavo ir keisdama vizualų įvaizdį: atnaujino logotipą ir su juo susijusius elementus (iškabas, užrašus ant automobilių, vizitinių, blankų ir kt.), pagal naują filosofiją sukūrė interneto svetainę ir išleido „Vildikai” priklausančio „Kėdžių centro” prekių katalogą, atnaujino biuro, darbastalių, seifų, persirengimo spintelių, medicininių ir kitos paskirties metalo bei medinių baldų katalogą. „Vildika” pradėjo žvalgytis ir užsienio rinkose: pirmieji biuro baldų komplektai pernai sulaukė palankaus įvertinimo Gruzijoje ir Ukrainoje. Vadovas ypač perspektyviu įvardija Užkaukazės regioną, o Ukraina ir Rusija kol kas nepatrauklios dėl valiutų kurso. Pasak R.Lazausko, bet kokie pokyčiai bendrovėje neįmanomi be kolektyvo palaikymo ir entuziazmo. Todėl pernai imta rengti nuolatinius motyvacinius specialistų mokymus, drauge aiškinantis bendrovės tikslus ir priemones jiems pasiekti. Anot vadovo, tai padeda sutelkti kolektyvą „darniau irkluoti viena kryptimi”. Nuo 1996 m. veikianti UAB „Vildika” biuro baldų ir „Kėdžių centrų” salonus turi Vilniuje bei Klaipėdoje, o medinių baldų gamyklą – Vilniaus rajone. Įmonėje dirba daugiau kaip 100 žmonių. Bendrovės apyvarta 2007 m. buvo 22,5 mln. Lt, 2006 m. – 16,7 mln. Lt, 2005 m. – 12,7 mln. Lt, 2004 m. – 9,2 mln. Lt. Daugiau informacijos: Robertas Lazauskas, UAB „Vildika” direktorius, tel. +370 5 2755677, mob. +370 699 62626, e.paštas: robertas@vildika.lt, tinklalapis: www.vildika.lt
Related Posts

Akcininkų teisė į bendrovės informaciją – kodėl smulkieji vis dar susiduria su kliūtimis?
2021 05 19
Naujas EfTEN Special Opportunities Fund investuos į papildomo finansavimo poreikį turinčius nekilnojamojo turto projektus Baltijos šalyse
2024 01 24