Vienas iš rinkos lyderių UAB „Aveplast”, gaminantis ir prekiaujantis plastikiniais bei aliumininniais langais žymimais „Tiks langai” prekiniu ženklu, 2008 metais apyvartą padidino 18 proc. lyginant su 2007 metais. Apyvarta didėjo visuose įmonės sektoriuose, tačiau labiausiai pardavimai augo privatiems vartotojams ir 2008 metų pabaigoje pasieke 22052828.3 Lt, arba 42 proc. daugiau nei 2007 metais. Pardavimų sėkmę labiausiai įtakojo tinkamai pasirinkta „Tiks langai” strategija, kur greitis akcentuojamas kaip išskirtinė „Tiks langai” savybė. Įvertinus praėjusių metų įmonės veiklos rezultatus ir 2009 metų rinkos prspektyvas, šiais metais įmonė planuoja išlaikyti augimo tendenciją ir savo apyvartą padidinti 14 proc. Susiję asmenys: Vilius Eidukevičius, el. paštas: viliusdir@aveplast.lt
Related Posts

Lietuvių bendrovės kelias – nuo starto garaže iki siekio tapti pasaulinio lygio bendrove
2024 02 23
Paskelbta 2024-ųjų interjero spalva: įvertino architektai, interjero dizaineriai ir profesorius, psichoterapeutas E. Laurinaitis
2024 01 13