Verslas

„Žaliosios” energijos reklamos idėjos susikovė penktajame UAB „Renerga” inicijuotame konkurse

Gruodžio 12 d. Senosios Ipilties kultūros centre įvyko UAB „Renerga” inicijuoto moksleivių konkurso „Mąstyk šiuolaikiškai, mąstyk „žaliai”!” finalas. Jo metu 5 komandos iš Anykščių ir Kretingos rajonų mokyklų bei gimnazijų teatralizuotuose pristatymuose pateikė jų pačių sukurtą socialiai atsakingos įmonės firminį stilių. Nugalėtojais paskelbta Anykščių Antano Baranausko vidurinės mokyklos komanda. Vertinimo komisijos pirmininkės Idalijos Šeštokaitės teigimu, visi darbai atitiko firminio stiliaus kūrimo kriterijus, todėl komisijai buvo išties nelengva išrinkti nugalėtojus. „Informatyvūs ir kūrybiški 56 konkurso dalyvių sukurti reklaminiai paketai įmonei, gaminančiai energiją iš atsinaujinančių šaltinių, įrodė, kad per penkerius bendradarbiavimo metus moksleiviai sukaupė vertingų žinių alternatyviosios energetikos srityje, įsisavino svarbiausius UAB „Renerga” veiklos aspektus ir tikslus. O šiame reklamos amžiuje jaunieji „žaliosios” energijos mylėtojai sugebėjo mus nustebinti savo idėjomis, kurias tikrai pritaikysime mūsų įmonės reklamoje”,- uždarymo iškilmėse teigė bendrovės direktorius Linas Sabaliauskas. Jo įsitikinimu, šeštus metus nuosekliai ir kryptingai vystomi socialinės atsakomybės projektai pasiekė rezultatą – auga nauja švaresnio pasaulio šalininkų karta. Jau tapo tradicija po finalinio renginio bendraminčiais ir draugais vieni kitus vadinančius konkurso dalyvius pakviesti į dviejų dienų pramoginę kelionę. Šįkart jie azartiškai rungtyniavo boulingo turnyre Klaipėdos pramogų sostinėje „Akropolyje”. Paskui, pavargę nuo įspūdžių, prieš nakvynę Giruliuose klausėsi jūros ošimo, o kitą rytą smagiai kovėsi dažasvydžio lauke, kuriame kovinės dvasios įkvėpė kareiviška košė. Koncerno „Achemos grupė” valdoma bendrovė Renerga” įkurta 1996 metais. Jos veikla – elektros energijos gamyba iš atsinaujinančių energijos šaltinių. Socialinės atsakomybės projektus bendrovė vykdo nuo 2003 metų. Per šį laikotarpį „žalioji” energija buvo populiarinama piešinių konkursuose, drožinėjant vėjo malūnus, atliekant mokslinius ir žurnalistinius tyrimus bei kuriant dokumentinius filmus ir teatralizuotus spektaklius. Moksleiviai keliavo žaliosios energijos istorinėmis pėdomis, aprašė savo įspūdžius internetiniame dienoraštyje, fotografavo, dalyvavo viktorinose, sprendė įvairius galvosūkius ir net pabandė išgyventi tris dienas be elektros. Prieš pusmetį pirmą kartą LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos kartu su Jungtinių Tautų vystymo programa organizuotame konkurse „Socialiai atsakinga įmonė 2007” UAB „Renerga” buvo nominuota mažų ir vidutinių įmonių kategorijoje.

Parašykite komentarą