Keičiantis ekonomikai, kryžkelės akivaizdoje, įmonės stengiasi įvairiais būdais mažinti išlaidas. Kai kurioms išlaidoms, pvz., reklamai, darbuotojų mokymui, nurėžiama dalis biudžeto arba atsisakoma visai. Mokymo išlaidų apkarpymas nėra teisingas žingsnis, nes nuo darbuotojų kompetencijos tiesiogiai priklauso įmonės konkurencingumas, sėkmė ir plėtros galimybės, organizacijos mikroklimatas ir kultūra. Count Line, atsižvelgdama į susidariusią ekonominę padėtį ir rinkos tendencijas, siekia padėti įmonėms didinti personalo efektyvumą net ir esant mažiems mokymų biudžetams. Pasak UAB „Mokesčių srautas” rinkodaros vadovės Gintarės Skrabulytės, „suprasdami įmonių padėtį siekiant išgyventi krizę ir pertvarkant įmonių finansus, norime parodyti, kad investavimui į darbuotojų kompetenciją ir įgūdžius nebūtinai reikia daug lėšų”. Dėl šios priežasties norint paskatinti įmones netaupyti darbuotojų mokymų sąskaita bei paraginti darbuotojus įgyti naujų įgūdžių, visiems Count Line leidiniams, perkamiems tiesiogiai iš UAB „Mokesčių srautas” iki 2008-12-31, bus taikoma 15 % nuolaida, taip pat suteikiama galimybė iki 2009-06-30 dalyvauti internetiniuose vadybos apskaitos seminaruose nemokamai http://www.countline.lt/vadybos_apskaita/temos. Count Line tikisi, kad tai padės įmonėms didinti savo darbuotojų efektyvumą bei darbo našumą ir išlikti sėkmingomis aršioje konkurencinėje kovoje. Daugiau informacijos Gintarė Skrabulytė UAB „Mokesčių srautas” rinkodaros vadovė Tel. (8 5) 263 9922, el. paštas gintare.s@msrautas.lt www.countline.lt Apie įmonę UAB „Mokesčių srautas” – jau vienuoliktus metus sėkmingai veikianti Lietuvos įmonė, valdanti prekės ženklą Count Line. Pagrindinė bendrovės veikla – atvirieji ir vidiniai mokomieji seminarai apskaitos ir finansų, teisės, personalo vadybos, lyderystės ir vadovavimo, pardavimo, komunikacijos bei kitomis temomis. Taip pat organizuojami buhalterių, administratorių ir kulinarijos kursai, rengiamos konferencijos. Šiuo metu Count Line yra viena daugiausiai atvirųjų seminarų įvairiomis temomis rengianti bendrovė Lietuvoje. 2007 m. suorganizuota daugiau nei 200 seminarų, kuriuose žinių sėmėsi daugiau kaip 12 000 dalyvių. Bendrovės klientai – tai įmonių buhalteriai, finansininkai, administratoriai, vadovai, personalo specialistai, teisininkai. Dirbama su 75 proc. visų Lietuvos įmonių, turinčių daugiau kaip 10 darbuotojų, ir su maždaug 15 proc. įmonių, kurių darbuotojų skaičius iki 10.