Pakeitusi prekinį ženklą „Vilkmergės” alaus darykla į rinką paleidžia tris naujo alaus bei vieną naujos giros rūšį. „Vilkmergės gyvojo”, „Vilkmergės tamsiojo” ir „Vilkmergės iš statinės” alaus bei „Vilkmergės giros” nuo šiol bus galima įsigyti naujos kartos 0,33 litro talpos buteliukuose atsukamu kamšteliu. Pirmasis alus atsinaujinusioje šeimoje yra „Vilkmergės gyvasis” – 5 procentų stiprumo, drumstas, lengvas, pasižymintis sodriu aromatu. „Vilkmergės Tamsusis” – 6 procentų stiprumo filtruotas tamsios spalvos alus, kuriame jaučiamas skrudinto salyklo skonis ir kvapas. Trečiasis šeimos narys – „Vilkmergės iš statinės” – klasikinis alus, rinkoje gyvuojantis jau penkerius metus ir tapęs „Vilkmergės” populiariausiu. Atsinaujinančio alaus šeimą papildo ir 0,33 talpos „Vilkmergės” giros buteliukas. Šiųmetiniame „Nacionaliniame giros ringe” šis gėrimas, aplenkęs 18 lietuviškų konkurentų, pelnė aukso medalį. Pasak UAB „Vilkmergės alus” direktoriaus Ramūno Blazarėno, naujieji buteliukai – tai išskirtinis, nišinis produktas, skirtas vartotojams, kurie alaus rinkoje ieško subtilių naujovių, o alkoholį vartoja saikingai. „Norime, kad alaus mėgėjai turėtų galimybę pasirinkti ir pajusti gurmanišką alaus skonį, kuris pateikiamas estetiškoje, patogioje ir labiausiai tokios klasės produktui tinkančioje taroje. Šį naująjį „Vilkmergės” alų atras tie, kurie alkoholinius gėrimus vertina visų pirma dėl jų skonio”, – sakė R. Blazarėnas. Anot nepriklausomo alaus eksperto, portalo alutis.lt įkūrėjo Vidmanto Laurinavičiaus, šie praktiški naujos kartos buteliukai visame pasaulyje laikomi bene patogiausia alaus tara. „Šie buteliukai patogūs tuo, jog kamštį lengva atsukti ir nereikia naudoti atidarytuvo. Be to, neišgėrus alaus, buteliuką galima užsukti ir pasidėti vėlesniam laikui – alus nepraras angliarūgštės ir neišsipils”, – pasakojo V. Laurinavičius. Pasak jo, alų labai patogu gerti tiesiai iš butelio, nenaudojant taurės. Kuriant naująjį „Vilkmergės” įvaizdį, buvo konsultuojamasi su žinomu Lietuvos istoriku, humanitarinių mokslų daktaru Vykintu Vaitkevičiumi. Jo teigimu, naujasis „Vilkmergės” įvaizdis yra valstybinės Lietuvos ideologijos ir religijos atspindys, kurio ištakos siekia Mindaugo valstybės laikus. „Vilkmergės pilis, istoriniuose šaltiniuose pirmą kartą paminėta 1333 metais, yra stiprios ir kryptingos didžiojo Lietuvos kunigaikščio Gedimino politikos rezultatas. Apskritai vilko simbolika labai svarbi senovės lietuvių religijoje, ji suvaidino reikšmingą vaidmenį mitinėje mūsų šalies istorijoje. Juk net ir Vilnių kunigaikštis Gediminas įkūrė būtent toje vietoje, kur susapnavo staugiantį geležinį vilką”, – pasakojo V. Vaitkevičius. Kita naujojo Vilkmergės herbo simbolika taip pat turi svarbias reikšmes. Žalia spalva simbolizuoja istorines Lietuvos žemes. Raudonos rožės simbolis reiškia ugnį ir simbolizuoja aistrą. Viską vainikuojantys apyniai primena „Vilkmergės” puoselėjamas senąsias alaus gamybos technologijas. Apynių spurgai yra trys, taip simboliškai susiejant alų su pirmuoju Vilkmergės pilies paminėjimu 1333 metais. Naujasis alus jau pasiekė per tūkstantį prekybos taškų, o 2009-ųjų pradžioje pasieks ir didžiuosius prekybos centrus. Per metus planuojama parduoti apie pusę milijono vienetų „Vilkmergės” alaus ir giros buteliukų. Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys): Ramūnas Blazarėnas, UAB „Vilkmergės alus” direktorius Mob. tel. 8 652 4481 El. p. r.blazarenas@vilkmergesalus.lt Rimantas Ribačiauskas, Infor, ryšiai su visuomene Mob. tel.: 8 652 00483 El. p.: rimas@infor.lt
Related Posts

Prekybos centro „Mada“ rekonstrukcija: „Baltisches Haus“ su SEB banku susitarė dėl 44 mln. eurų finansavimo
2025 04 10
Didžiausi pokyčiai per 15 veiklos metų: baigti PLC „Panorama“ atnaujinimo darbai
2024 02 06