Verslas

Siuntų skaičių 74 proc. kėlė glaudūs Lietuvos ir Lenkijos verslo ryšiai

Stiprėjantys Lietuvos verslo santykiai su Lenkijos prekybos ir gamybos bendrovėmis paskatino kompaniją „Lex system” pasiūlyti naują paslaugą – kasdienį siuntų gabenimą tarp Lietuvos ir Lenkijos. Šis ir kiti sprendimai paskatino bendrovės paslaugomis naudotis 400 naujų klientų, o siuntų skaičių sausį–rugsėjį išaugino 74 proc. „Lex system” Lietuvoje sumokėjo 103 proc. daugiau mokesčių. „Su Lenkijos bendrovėmis prekiavę verslininkai buvo įsprausti į rėmus: arba turėjo laukti, kol jų siuntos keliaus kelias dienas, arba už skubų pristatymą mokėti gana brangiai. Įžvelgėme šią nišą rinkoje ir pasiūlėme prekes tarp Lenkijos ir Baltijos šalių pristatyti jau kitą dieną už itin konkurencingą kainą. Be to, įmonės gali siųsti ir nedideles siuntas – vieną ar kelias paletes, joms nereikia sandėlių, nes prekes iš gamintojo galima pristatyti tiesiai pirkėjui Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje. Pasiūlius naują paslaugą siuntų skaičius tarp Lenkijos ir Baltijos šalių padidėjo 4 kartus”, – sako Andrius Balkūnas, tarptautinės siuntų gabenimo bendrovės „Lex system” generalinis direktorius. Bendrovė 2009 m. sausį–rugsėjį gabeno 439.000 siuntų, o šiemet šis rodiklis šoktelėjo iki 763.900. Per šį laikotarpį siuntų skaičius Latvijoje išaugo 4 kartus, Estijoje – 3 kartus. Pasak „Lex system” generalinio direktoriaus, bendrovė pastebi ekonomikos pagyvėjimą – vidutiniškai vienas klientas siunčia daugiau siuntų nei anksčiau. „Tai lėmė padidėjęs pirkėjų aktyvumas – ypatingai daugėjo interneto parduotuvių užsakymų. Tai patvirtina ir gyventojams siunčiamų siuntų skaičius, kuris per 2010 m. sausį–rugsėjį padidėjo net 2 kartus. Prekybos internetu bendrovėms pasiūlėme dar vieną naujovę: sukūrėme sandėlio, prekybos ir siuntų valdymo sistemą, kurią mūsų klientai gauna nemokamai. Taip verslą pradedančioms prekybos internetu įmonėms nebereikia investuoti įsigyjant ar kuriant IT sistemas, jie gauna patogų ir su mūsų siuntų valdymo sistema „E@syShip” suderintą įrankį”, – sako A. Balkūnas. Bendrovės generalinis direktorius priduria, kad siuntų ir klientų skaičių augino ir netradiciniai sprendimai – „Lex system” atsisakė centrinio biuro ir administracijos darbuotojus įdarbino namuose. „Net ir pačiai mažiausiai bendrovei skiriame labai daug dėmesio – siūlome ne iš anksto parengtą paslaugų paketą, o individualiai tai bendrovei tinkančius sprendimus. Gal todėl daugiau nei pusė naujų klientų į mus kreipėsi patys, jiems „Lex system” paslaugas rekomendavo verslo partneriai ar kolegos” – teigia tarptautinės kompanijos vadovas.

Parašykite komentarą