Šių metų III ketvirtį į Draudimo priežiūros komisiją kreipėsi 104 draudimo paslaugų vartotojai, nepatenkinti draudikų sprendimais arba teikiamomis paslaugomis. Palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, nusiskundimų skaičius sumažėjo kone penktadaliu. „Nors rugpjūtį pražūsi audra sukėlė didžiules emocijas bei diskusijas dėl žalos atlyginimo nukentėjusiems nuo gamtos stichijų padarytų nuostolių, tačiau skundų, susijusių su šiuo įvykiu, Draudimo priežiūros komisija nėra sulaukusi. Lietuvos draudikai be didesnių nesklandumų tvarkosi su žalų kompensavimu. Kaip ir anksčiau, daugiausia ginčų ir nusiskundimų kyla dėl privalomojo vairuotojų civilinės atsakomybės ir dėl kasko draudimo. Kitose draudimo grupėse gaunami pavieniai skundai” – komentavo Draudimo priežiūros komisijos narys Darius Andriukaitis. Iš viso per pirmus devynis 2010 metų mėnesius Draudimo priežiūros komisija sulaukė 260 vartotojų kreipimųsi dėl ginčų su draudimo įmonėmis. Iš išnagrinėtų ginčų tarp draudimo paslaugų vartotojų ir draudikų daugiau nei 52 proc. sprendimų priimta vartotojų naudai, kai patenkinti apdraustųjų reikalavimai ar dalis jų, arba kompromisiškai susitarta iki sprendimo priėmimo. „Džiugu, kad geranoriškų susitarimų tarp draudikų ir draudimo paslaugų vartotojų, kai kompromisas atrandamas dar iki galutinio ginčo nagrinėjimo baigties ir sprendimo priėmimo, skaičius nemažėja. Draudikai dažnai, nelaukdami galutinio Draudimo priežiūros komisijos sprendimo, dėl žalos atlyginimo susitaria su draudėjais” – sakė Darius Andriukaitis, Draudimo priežiūros komisijos narys. Draudimo priežiūros komisija ginčus tarp draudikų ir draudimo paslaugų vartotojų nagrinėja nemokamai. Ginčo nagrinėjimas paprastai užtrunka iki 3 mėnesių. Ypač sudėtingų bylų atveju galutinio sprendimo priėmimas gali užsitęsti iki 6 mėnesių.
Related Posts

Lietuviškos savitarnos kasos skinasi kelią užsienyje – jomis naudojasi ir lenkai
2020 09 22
Sparčios plėtros metus „Rimi“ užbaigia dviem naujų parduotuvių atidarymais Vilniuje
2021 12 09