Atsižvelgiant į ekonominę padėtį Lietuvoje ir pasaulyje, teigiamą impulsą judėti į priekį žmonėms gali suteikti ir spalvos. Naujoji „Skinijos” kojinių kolekcija „Colour Paradise” šaltąjį sezoną pradeda su nuotaikinga daugybės spalvų vėliava. Pasaulio madoje tęsiasi kojinių aukso amžius, o žmogaus apsirengimo stilių kuria visų pirmą aksesuarai, neabejoja didžiausios Lietuvoje vyriškų, moteriškų ir vaikiškų kojinių gamintojos „Skinija” vadovas Tadas Rimkevičius. „Ne kiekvienas ryžtasi dėvėti ryškių spalvų juostuotą megztinį, bet tikrai daugelis gali sau nuotaiką pakelti mūvėdamas linksmas spalvotas kojines. Nauja „Skinijos” kojinių kolekcija yra spalvotas geros nuotaikos užtaisas”, – pasakojo Tadas Rimkevičius. „Naujojoje 2010/2011 metų „Skinijos” rudens/žiemos kolekcijoje išsiskiria trys spalvinės grupės. Deriniuose su pilka drąsiai grįžta raudona spalva. Karališka mėlyna išlaiko tvirtas pozicijas derinant su pilka ir juoda. Ypač stilingas, įdomus ir naujas derinys yra ruda bei garstyčių geltona. Papildomo žaismingumo moteriškoms kojinėms ir blauzdinėms suteikia sagos, užtrauktukai ir bumbuliukai. „Skinijos” specialistai taip pat žino, kad vaikai visada džiaugiasi mūvėdami kojinytes su piešinukais – beždžionėlėmis, drambliukais ar šuniukais. Natūralu, kad berniukai dažniau renkasi ir džiaugiasi kojinėmis, kurios papuoštos įvairiomis transporto priemonėmis, futbolo bei krepšinio kamuoliais” – pasakojo „Skinijos” vadovas. Atsižvelgdami į tai, kad žiemos šaltėja, „Skinijos” kojinių gamintojai šį sezoną Lietuvos rinkoje siūlo daugiau produktų su vilna, angora. Naujas itin malonus ir kokybiškas produktas moterims – pėdkelnės su šilku, taip pat storos, tarsi rankomis megztos pėdkelnės žiemai. Jos puikiai sušildys net ir pačią šalčiausią dieną. Vienspalvės, juostuotos, languotos, taškuotos kojinės ar blauzdinės yra karščiausios žiemos sezono naujienos ir Lietuvoje. „Lietuviai, nors kiek ir nedrąsiai, bet jau pradėjo derinti aprangą ir kojines. Tai ypač pastebima jaunimo tarpe, gatvės madoje. Kojines jau pradėtos derinti prie megztinio, marškinėlių ar šalio”, — pasakojo Tadas Rimkevičius. Jis pažymėjo, kad lietuvės moterys renkasi žemės spalvas, šiek tiek prislopintas, dažnai juodą su neryškiu rašteliu. Jaunos merginos ir paauglės eksperimentuoja, ieško ryškių, įvairių formų kojinių. Šiemet vis dar buvo mėgstami violetiniai, pilki ar mėlyni atspalviai. Vyrai Lietuvoje kiek santūresni – didžioji dalis renkasi juodas kojines su įvairių raštų ryškiais akcentais. Mėgstama ir šokolado ruda spalva. Drąsiausiai, kaip ir visada, kojines renkasi vaikai, pridūrė Tadas Rimkevičius. Įdomūs faktai: Per devynis 2010 metų mėnesius „Skinija” pagamino daugiau kaip 3 mln. kojinių ir pėdkelnių Per devynis 2010 metų mėnesius „Skinija” sunaudojo apie 250 tonų siūlų Per parą „Skinija” gali pagaminti apie 20.000 kojinių ir pėdkelnių