Verslas

Didėja susidomėjimas Lietuvos tekstilės ir aprangos produkcija

Rekordiniai kontaktų skaičiai, stipriai suaktyvėjęs dėmesys lietuviškai tekstilei ir aprangai, pasaulyje garsių prekės ženklų gamintojų dėmesys, pagyros kokybei – su tokiomis nuotaikomis praeitą savaitę iš Paryžiaus grįžo Lietuvos įmonės, rugsėjo 14-16 d. dalyvavusios tarptautinėje aprangos ir tekstilės parodoje „ZOOM by Fatex”. „Eksportuojančioji Lietuva” organizuotame jungtiniame šalies nacionaliniame stende savo produkciją ir paslaugas pristatė 12 Lietuvos įmonių. „Išskirtinė mūsų šalies geografinė lokacija, greitas produkcijos pristatymas, lankstus požiūris į užsakymus, konkurencinga kaina, ypač kokybiška produkcijos gamybai naudojama žaliava – visa tai lemia, kad lietuviška produkcija vėl yra labai stipriai vertinama, turi paklausą rinkoje”, – sakė „Eksportuojančioji Lietuva” generalinis direktorius Paulius Lukauskas. Anot UAB „Garlita” pardavimų direktorės Ritos Narvilienės, standartiškai tokiose parodose pavyksta užmegzti apie 30-40 naujų kontaktų, tuo tarpu šį kartą per tris parodos dienas užmegzta net 80 verslo pažinčių. Megztinius, megztus pledus ir kitą produkciją vežusi į parodą įmonė džiaugėsi, kad net sugrįžus iš Prancūzijos susidomėjimas jų produkcija neslūgsta, vyksta intensyvus susirašinėjimas ir pavyzdžių derinimas. Skandinavijos, Prancūzijos, Anglijos ir kitų Vakarų Europos šalių gamintojai yra pagrindiniai užsakovai, ieškantys parodoje naujų galimybių savo gamybai plėsti ar padaliniams perkelti iš Kinijos. Pastebimai didėja ir užsakymų kiekis. Lyginant su prieš porą metų vykusių parodų patirtimi, šiuo metu derybos vyksta dėl tris kartus didesnių užsakymų. Anot „Eksportuojančioji Lietuva” atstovų didėja ir Lietuvos įmonių noras dalyvauti tarptautinėse tekstilės ir aprangos parodose. Šį kartą „ZOOM by Fatex” parodoje dalyvavo iki šiol didžiausias mūsų šalies įmonių skaičius: TŪB „Klasikinė tekstilė” ,UAB „Vikada” UAB „Garlita” UAB „Skinija” AB „Vilkma”, UAB „LTM Garments”, UAB „Omniteksas”, UAB „Dana ir Ko”, UAB „Siulvedė”, UAB „Lincasa, UAB „Edmundas ir Partneriai”, AB „Utenos trikotažas”. Didelė dalis įmonių pristatė iš lininio audinio pasiūtas moteriškų bei vyriškų drabužių kolekcijas tiek klasikinio, tiek modernaus stiliaus. Taip pat buvo pristatyti viršutinių ir apatinių drabužių pavyzdžiai bei naujausi netradiciniai audiniai bei novatoriški sprendimai. Bendrame stende taip pat dalyvavo ir Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacija LATIA, kuri pristatė Vilniuje vykstančią „Baltijos tekstilė ir oda” parodą. Parodos lankytojai buvo kviečiami atvykti į Lietuvą. Šįkart didelis dėmesys buvo skiriamas ir pasirengimui dalyvauti „ZOOM by Fatex”. „Eksportuojančioji Lietuva” iniciatyva mūsų šalies įmonės buvo specialistų metodiškai parengiamos. Įmonėms buvo siūloma susidaryti klientų duomenų bazes, buvo prašoma pasiruošti pristatyti savo įmonės sėkmės istorijų, išsiųsti pakvietimus savo potencialiems klientams susitikti parodoje ir kt. „ZOOM by Fatex” yra dalis vienos didžiausių pasaulio tekstilės, drabužių ir jų priedų parodos „Premiere Vision Pluriel” dalis. Parodoje „Zoom by fatex ” savo produktus eksponavo 149 dalyviai iš 30 valstybių, bendras dalyvių skaičius – 1 636 kompanijos. Jau 25 metus „Premiere Vision Pluriel” vyksta du kartus į metus. Šį rudenį čia vykstančios specializuotos Expofil”, „Premiere Vision”, „Indigo”, „Le Cuira Paris”, ModAmont ir „ZOOM by Fatex” parodos sutraukė 61 440 lankytojų iš daugiau nei 100 pasaulio valstybių.

Parašykite komentarą