Verslas

„Copy1” grupė pradeda naują kopijavimo paslaugų erą

Didžiausią kopijavimo paslaugų tinklą Baltijos šalyse „Copy 1” valdančios grupės įmonė „Novakopa” tapo vokiečių biuro paslaugų kompanijos „Triumph-Adler” atstove Baltijos šalyse. Bendrovės vadovai tikisi, kad per kelerius metus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje šios laiko patikrintos vokiškos biuro technikos ir programinės įrangos pardavimas pasieks pirmąsias pozicijas rinkoje. Tuo metu didelius kopijuojamų ir spausdinamų dokumentų srautus valdančioms bendrovėms ši žinia reiškia, kad dabar jos galės reikšmingai mažinti veiklos sąnaudas. Nuo šiol už sėkmingą ir visoje šalyje atpažįstamą prekės ženklą „Copy 1” sukūrusios įmonių grupės stovės dar žinomesnis ir stipresnis prekės ženklas. Jei „Novakopa” veikia jau dešimtmetį ir turi 15 tūkst. klientų, tai „Triumph-Adler” turi net 113 metų pasaulinę biuro paslaugų patirtį ir dabar prižiūri apie 200 tūkst. sistemų. „Tai tik keli skaičiai, dėl kurių pasirinkome būtent šį tarptautinį partnerį”, – aiškino „Novakopos” vykdantysis direktorius Egidijus Buika. Pasak bendrovės technikos direktoriaus Rimvydo Bruniaus, per artimiausius metus tiekiant „Triumph-Adler” įrangą bus siekiama įsitvirtinti šalia šiuo metu rinkos segmente pirmaujančios kompanijos „Konica Minolta”. Dirbdama kartu su „Triumph-Adler”, „Novakopa” dabar ne tik parduos spausdinimo bei kopijavimo techniką – įmonė klientams taip pat teiks kompleksinius programinės bei techninės įrangos sprendimus. Anot „Novakopos” komercijos direktoriaus Mindaugo Kėvišo, šiame amžiuje rinkoje pirmauja tie, kurie greta „geležies” pardavimo dar geba pasiūlyti integruotas įrangos programinio palaikymo paslaugas. „Šios paslaugos leidžia efektyviai prižiūrėti biuro techniką. Kartu vartotojui teikiama įvairių pjūvių analizė, leidžianti suvaldyti ir optimizuoti sąnaudas”, – teigė jis. R. Bruniaus žodžiais, su „Novakopa” pradėjusių dirbti bendrovių sąnaudos bus mažinamos optimizuojant ir kontroliuojant kopijuojamų dokumentų srautą. „Siūlysime vieningą ir integruotą programinės įrangos bei technikos sprendimo modelį, kuris taps neatskiriama bankinių sistemų, universitetų bei privačių prekybos tinklų darbo įrankiu”, – aiškino technikos vadovas. E. Buika dar pridūrė, kad optimalūs biuro įrangos sprendimai bus teikiami ir bendrai rinkai, ir kiekvienam vartotojui individualiai. Turėdama „Triumph-Adler” užnugarį ir plėsdama savo veiklą Baltijos šalyse, „Novakopa” netrukus dar įkurs modernų IT skyrių. Apie UAB „Novakopa” 2009 metais „Novakopos” įmonių grupės apyvarta sudarė 7,85 mln. litų. Tikimasi, kad šiemet spausdinimo ir kopijavimo paslaugų pardavimai augs 25 proc. Pernai „Novakopa” dienraščio „Verslo žinios” projekte „Gazelė” įvardinta kaip viena sėkmingiausiai dirbančių ir augančių įmonių Lietuvoje. Apie „Triumph-Adler AG” 1896 metais įsteigta kompanija turi vienas seniausių tradicijų Vokietijoje. Šalies biržoje kotiruojamos bendrovės pardavimai 2008 metais sudarė 358 mln. eurų. Tais pačiais metais ji gavo Vokietijos geriausios rinkodaros kompanijos apdovanojimą.

Parašykite komentarą