Verslas

Lietuviškas prekės ženklas „LinenMe” – didžiausiame pasaulyje dizaino centre Čikagoje

Birželio 14 dieną didžiausiame pasaulyje dizaino centre „Merchandise Mart”, įsikūrusiame Čikagoje, lietuviškas lino gaminių prekės ženklas „LinenMe” atidaro ekspozicinį saloną. Sutarta, jog lietuviško lino gaminiai šalia garsiausių ir labiausiai vertinamų pasaulyje prekių ženklų bus pristatomi bent penkerius metus. „LinenMe” prekės ženklu žymimi lietuviško lino produktai – staltiesės, servetėlės, patalynė, vonios ir virtuvės aksesuarai – pagaminti Plungėje įsikūrusioje bendrovėje „Linomeda”. „LinenMe” prekės ženklas 2009 metais buvo sėkmingai pristatytas Niujorko „Gift Show”, Paryžiaus „Maison & Objet”, Frankfurto „Ambiente” parodose. Prekės ženklo koncepcija remiasi „affordable luxury” idėja – t.y. prabanga, pasiekiama kiekvienam. „Faktas, kad „LinenMe” priimamas į didžiausią pasaulyje dizaino centrą šalia įsitvirtinusių JAV, Italijos, Prancūzijos, Skandinavijos ir kitų dizaino prekių ženklų yra didelis pripažinimas ir kokybės įvertinimas”, – sako „LinenMe” įkūrėja ir Londono „KLC School of Design” absolventė interjero dizainerė Inga Lukauskienė. Prekyba „LinenMe” ženklu pažymėtais lietuviškais lino gaminiais vyksta išskirtinai internetu – parduotuvėje www.linenme.com. Tai leidžia pasiekti klientus visame pasaulyje – itin aukštos kokybės gaminius jau įvertino pirkėjai iš daugiau nei 50 šalių (Didžiosios Britanijos, Kanados, JAV, Japonijos, Australijos, Naujosios Zelandijos, Pietų Afrikos, Indijos, Čilės ir kt.). Nepaisant sudėtingos ekonominės situacijos, „LinenMe” pardavimai sparčiai auga – apyvarta per pirmuosius 4 šių metų mėnesius, lyginant su 2009 metais, išaugo 35 procentais. Lino gamintojų planuose – nauja lino drabužių kolekcija ir plėtra į vokiškai kalbančias Europos šalis. Čikagos „Merchandise Mart” yra didžiausias pasaulyje komercinis kompleksas, specializuotas dizaino centras kuriame nuolatinius stendus ir ekspozicines sales turi šimtai dizaino ir prabangos prekių gamintojų bei pardavėjų. Tai vieta, kurią per metus aplanko daugiau nei 3 milijonai lankytojų – interjero ir drabužių dizainerių, architektų, renginių organizatorių, dekoruotojų, statybos atstovų, pirkėjų, čia organizuojamos parodos, mokymai, sudarinėjamos bendradarbiavimo sutartys. „Merchandise Mart” diktuoja madas ir tendencijas viso pasaulio dizaino rinkai. „Linomeda” prekiniu ženklu „LinenMe” pažymėtais kokybiško lino produktais pradėjo prekiauti 2007 metais Didžiojoje Britanijoje, vėliau atidaryta elektroninė parduotuvė Danijoje. Beveik visa produkcija parduodama klientams iš užsienio šalių.

Parašykite komentarą