Nepaisant ekonominės krizės, Lietuvos įmonės ryžtasi investuoti į turimus žmogiškuosius resursus, tikėdamasis, jog kvalifikuoti darbuotojai padės greičiau įveikti sunkumus bei sėkmingai konkuruoti rinkoje. Lėšų mokymams trūkumą bendrovės kompensuoja įsisavindamos Europos Sąjungos (ES) struktūrinių fondų paramą. Per du šimtus Lietuvos kooperatyvų sąjungos (Lietkoopsąjungos) darbuotojų – vadybininkų, buhalterių ir vadovų – pakėlė kvalifikaciją, dalyvaudami ES struktūrinių fondų lėšomis finansuotame mokymų projekte „Lietuvos kooperatinių bendrovių (kooperatyvų) ir įmonių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas prisitaikant prie įmonių reikmių ir darbo rinkos pokyčių”. Viso projekto vertė siekia per 2,159 mln. litų, ES skirtos lėšos sudaro daugiau nei 1,5 mln. litų, kitos lėšos skirtos Lietkoopsąjungos. Investicijos į žmones „Vadovaujamės nuostata, jog investicijos į žmones – vienas pagrindinių veiksnių, kuris užtikrina ilgalaikę verslo sėkmę ir leidžia greičiau įveikti sunkmečio iššūkius. Norint išsilaikyti ir konkuruoti rinkose vien gerų idėjų nepakanka. Svarbiausia, kad jos būtų tinkamai pateiktos ir realizuotos, o šiuo atveju aukšta kvalifikacija, profesinės srities žinios ir patirtis vaidina vieną svarbiausių vaidmenų”, – pažymėjo Kooperatinės bendrovės Lietuvos kooperatyvų sąjungos valdybos pirmininkas Robertas Miliauskas. Pasak jo, šiuo metu, kai daugelis šalies įmonių dėl sunkios ekonominės padėties skiria menką dėmesį žmogiškiesiems resursams, Lietkoopsąjunga siekia žvelgti toliaregiškiau. „Mūsų verslo strategija nėra orientuota vien į išgyvenimą mažinant kaštus. Plėtodami ilgalaikės sėkmės planus, galvojame apie darbuotojų ugdymą, jų kvalifikaciją. Manome, kad būtent kompetentingi ir profesionalūs žmonės, dirbantys įvairiuose šalies regionuose, leis mums judėti į priekį”, – įsitikinęs R. Miliauskas. Jis pažymėjo, kad darbuotojų kvalifikacija reikia rūpintis nuolatos. „Jei sėdėsime rankas sudėję, nieko nepakeisime. Sunkmečiu svarbu atsakyti į klausimą: kokios kompetencijos mums svarbiausios, kokia iš to nauda darbuotojui bei kooperatyvų sąjungai, kuriai priklauso labai įvairiose srityse dirbančios bendrovės. Visa tai išsiaiškinę, mokymus suorganizavome maksimaliai efektyviai ir racionaliai”, – sakė Lietkoopsąjungos valdybos pirmininkas. Nauda darbuotojams ir klientams Lietkoopsąjungos bendrovių darbuotojų mokymai prasidėjo pernai rugpjūčio mėnesį. Mokymams buvo sukomplektuotos 9 mokymų grupės: 2 vadovų, 4 vadybininkų ir 3 buhalterių. Palangoje mokėsi 89 vadybininkai ir 46 vadovai, kurie gilino personalo valdymo žinias, sprendė praktines užduotis, 81 buhalteris nagrinėjo mokesčių vadybą įmonėje. Pirmo srauto mokymuose dalyvavo 216 darbuotojų, kuriems įteikti baigimo pažymėjimai apie gautų žinių įsisavinimą. Antras mokymų srautas vyko Birštone, kur 88 vadybininkai aiškinosi veiklos ir verslo planavimo subtilybes, atliko praktines užduotis. Vilniaus kooperacijos kolegijoje vyko vienos dienos seminarai 78 buhalteriams, kurie studijavo verslo apskaitos standartų taikymą praktikoje, sprendė įvairias užduotis. ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto patalpose vykusiuose užsiėmimuose 46 kooperacijos vadovai mokėsi strategijos planavimo ir jos įgyvendinimo. Antro srauto mokymuose ir seminaruose dalyvavo 214 darbuotojų. Trečio mokymų srauto užsiėmimuose dalyvavo 85 buhalteriai, kurie tobulino Valdymo apskaitos žinias, o Vilniaus kooperacijos kolegijoje vadybininkams buvo surengti užsiėmimai tema „Krizių ir rizikos valdymas”, kuriuose dalyvavo 90 vadybininkų.
Related Posts

Išrinktos geriausios advokatų kontoros Baltijos šalyse
2023 09 07
Preliminarūs „Novaturo“ rugsėjo rezultatai: aukštas užpildymo rodiklis, tvirtos žiemos išankstinių pardavimų pozicijos
2024 10 14