Verslas

Šiemet „Kruzas NCD” numato aktyvią plėtrą Baltijos šalyse

Vienos didžiausių Lietuvoje didmeninės prekybos įmonių „Kruzas NCD”, prekiaujančios kosmetikos ir parfumerijos gaminiais, 2009 m. pardavimai siekė 17 mln. litų. Šiemet kompanija planuoja aktyvią plėtrą visose trijose Baltijos šalyse – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje – bei pasiekti Lietuvoje maždaug 1 mln. litų pelno. Nuo šių metų kovo mėnesio įmonės vadovės pareigas užima Dagnė Rūta Bitienė, kuri pakeitė iki šiol šioje pozicijoje dirbusią Andra Strauss. „Praėjusių metų savo kompanijos veiklos rezultatus vertiname itin teigiamai – mums ne tik pavyko išlaikyti stabilias pozicijas, bet ir efektyviai prisitaikyti prie pakitusių rinkos sąlygų: sumažinti išlaidas, optimizuoti veiklą bei tinkamai pakoreguoti prekių ženklų portfelį. Tai sudarė prielaidas ir šiemet toliau vykdyti aktyvią plėtrą visose Baltijos šalyse”, – teigė UAB „Kruzas NCD” direktorė Dagnė Rūta Bitienė. Pasak D. R. Bitienės, pernai įmonė atsisakė kelių mažiausiai pasiteisinusių kosmetikos prekės ženklų, tačiau savo asortimentą papildė tokiais naujais prekių ženklais kaip „Bourjois”, „Rimmel” ir „Splat”. Taip pat „Kruzas NCD” plėtėsi į naujas rinkas su jau turimais prekių ženklais. Šiuo metu įmonė Lietuvoje ir Latvijoje atstovauja tokius prekių ženklus, kaip „Vichy”, taip pat „Coty” grupei priklausančius ženklus: „Adidas”, „Rimmel” „Halle Berry”, „Celine Dion”, „Kate Moss”, „Kylie Minogue”, „Beckham fragrances”, „Playboy” ir kt. UAB „Kruzas NCD” rinkoje veikia nuo 2004 m. ir šiuo metu yra viena didžiausių Lietuvoje didmeninės prekybos įmonių, prekiaujanti kosmetikos ir parfumerijos gaminiais. 2007 m. buvo įsteigta dukterinė kompanijos bendrovė Latvijoje „SIA Kruzas NCD Latvia”. Dalis UAB „Kruzas Nordic Cosmetics Distribution” akcijų priklauso koncernui, valdančiam tokias įmones kaip viešojo maitinimo tinklai „Čili Pica”, „Čili kaimas”, „Tokyo”, taip pat UAB „East Island”, UAB „Pigu”.

Parašykite komentarą