UAB „BIOK laboratorija” atstovaudama pirmą lietuviškos vyriškos kosmetikos prekinį ženklą „ARAS”, 2009-ųjų metų pabaigoje pasirašė bendradarbiavimo memorandumą su Lietuvos regbio federacija. Memorandumo esmė – remti Lietuvos regbį skleidžiant informaciją apie šią sporto šaką bei sportininkų pasiekimus. Šiam tikslui įgyvendinti, „ARAS” reklaminės kampanijos veidais buvo pasirinkti trys Lietuvos regbio rinktinės nariai: Darius Nosys, Tomas Astrauskas bei Justinas Vasiliauskas. Visi trys žaidėjai treniruojasi Šiauliuose. „ARAS” prekinio ženklo veidus atrinko ir fotografavo garsus fotomenininkas – Tomas Kauneckas. „Siekiame, kad prekinis ženklas „ARAS” atspindėtų vyriškas vertybes. Negana to, nuoširdžiai norime paremti Lietuvos regbio žaidėjus, nes šiai sporto šakai yra skiriama nepelnytai mažai dėmesio. Vyrai skina pergales tarptautiniu mastu, o regbiu dažniausiai užsiima tik kaip laisvalaikio praleidimo forma.” – apsisprendimą bendradarbiauti su Lietuvos regbio rinktine komentavo „BIOK laboratorijos” direktorius Linas Čereška. Anot jo, žvelgiant į ilgalaikę perspektyvą svarbu ne tik įdomi prekinio ženklo kumunikacija, bet ir socialinis komunikacijos aspektas. Regbis juk 2009-aisiais buvo pripažintas olimpine sporto šaka, o Lietuvos regbio rinktinei tetrūksta dviejų pergalių iki nenutrūkstamos pergalių serijos pasaulio rekordo. „Tikime, kad mūsų vyrai, balandžio mėnesį išvykoje kovodami prieš Šveicarijos ir Serbijos rinktines, pasieks ilgai lauktą rekordą. Na o gegužės 8d., Šiauliuose, mūsų rinktinės lauks itin grėsmingas varžovas – Ukrainos rinktinė. Tai bus bekompromisinė dvikova, kurios nugalėtojas prasibraus į tolimesnį pasaulio čempionato atrankos etapą, todėl vyrams bus labai reikalingas stiprus tautiečių palaikymas stadione ir už jo ribų.” – nuoširdų susidomėjimą Lietuvos regbiu rodė „BIOK laboratorijos” direktorius. Naująją vyriškos kosmetikos produktų „ARAS” reklaminę kampaniją bus galima išvysti nuo š.m. balandžio mėnesio. Didžiausias Lietuvos kosmetikos gamintojas „BIOK Laboratorija”, turintis „Margarita”, „Rasa”, „Aras” ir „Thai” prekinius ženklus, kuria ir gamina daugiau nei 120 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros priemonių. Įmonė įsteigta 1991-ais metais, o nuo 2001-ųjų metų įdiegta kokybės valdymo sistema pagal ISO 9001 standartą. Šiuo metu įmonėje dirba 50 darbuotojų.