CRM programinė įranga gali būti kaip priemonė, padedanti išlaikyti „byrančias” rinkos pozicijas. Svarbiausias tokių technologijų teikiamas privalumas yra visų įmonėje vykdomų procedūrų sujungimas į vieną nuoseklią darbo logiką. Tokiu būdu darbo procesuose surandamos silpnosios vietos, nustatoma, kurios procedūros yra neveiksmingos, dubliuojamos ar iš viso nereikalingos. „Teisingai sustygavus verslo procesus, ženkliai padidėja darbuotojų darbo našumas, pagreitėja darbų atlikimo laikas, mažiau klientų prarandama dėl nekokybiško aptarnavimo” – teigia „Skytex CRM” pardavimų skyriaus vadovas Artūras Starovoitovas. CRM programos pagalba visa svarbiausia verslo informacija kaupiama ir administruojama centralizuotoje duomenų bazėje. Tokiu būdu visi įmonės darbuotojai mato ir naudoja vienodus duomenis. Sumažėja klaidų tikimybė. Pardavimo proceso optimizavimas CRM programoje yra daug funkcijų, skirtų pardavimo proceso optimizavimui. Palengvinamas darbas vadybininkams. Automatizuojami pasikartojantys darbai, tokie kaip „pirmasis skambutis”, „pirminis pasiūlymas” ir pan. Prie kiekvieno kliento nurodomas atsakingas vadybininkas, todėl išnyksta nesusipratimai, koks vadybininkas su kuriuo klientu dirba. Programoje išlieka visa su klientu atliktų darbų istorija, matoma kas buvo kalbėta, kokie pasiūlymai teikti, kokios sutartys pasirašytos. Todėl visas įdirbis su klientu išlieka net ir vykstant darbuotojų rotacijai. Darbų procesų valdymo įrankis CRM programa gali būti naudojama kaip darbų procesų valdymo įrankis. Galima sklandžiai deleguoti darbus, paskirstyti juos atsakingiems žmonėms ir gauti automatinį grįžtamąjį ryšį apie darbo rezultatą. Darbų priminimų sistemos ir galutinio termino funkcija padeda atlikti darbus laiku. Naudojant kalendoriaus funkciją, vadovai turi galimybę stebėti vadybininkų užimtumą ir rezultatyvumą. Darbai esantys programoje gali būti sinchronizuojami su mobiliojo telefono kalendoriumi. Taip pat yra įdiegta masinių darbų kūrimo funkcija, kuri leidžia vienu paspaudimu kurti šimtus darbų. CRM programinis sprendimas „Skytex CRM” Interneto pagrindu veikianti programa „Skytex CRM” ypač išsiskiria grafinės vartotojo sąsajos „draugiškumu”. Funkcijos maksimaliai intuityvios, todėl vartotojas labai lengvai ir greitai išmoksta jomis naudotis. Kuriant programą, pirmiausia buvo siekiama išvengti sudėtingumo ir informacijos triukšmo, todėl programoje yra tik toks funkcionalumas, kuris tikrai reikalingas vartotojo darbo metu. „Skytex CRM” nuomos atveju, klientas gali pradėti dirbti su programa tą pačią dieną. Nereikia gaišti laiko diegimo ir kitiems paruošiamiesiems darbams. Į programos nuomos kainą įtrauktos ir virtualaus serverio paslaugos, todėl klientui nebereikia rūpintis serverio pirkimu ir priežiūra. Įsigijus programą, suteikiami nemokami 2 val. trukmės apmokymai, programos atnaujinimai ir patobulinimai visą sutarties galiojimo laiką. „Skytex CRM” produktas buvo pradėtas platinti 2006 m. mažoms ir vidutinio dydžio ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos, Estijos bei Lenkijos kompanijoms.
Related Posts

Technikos nuoma statybų darbams
2021 07 28
Išrankumas, mada ar sveikata: kokias mitybos tendencijas diktuoja „milenialsų“ karta?
2019 08 20