Verslas

„Mineraliniai vandenys”atsisako „Stock International s.r.o.” gėrimų

Įgyvendindama strateginius planus dėl asortimento struktūros, didžiausia Baltijos šalyse alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių platintoja „Mineraliniai vandenys” (MV) atsisako „Stock International s.r.o.” gėrimų – brendžio, likerio ir kt., kuriuos atstovavo Baltijos šalių rinkose – platinimo. Plėsdama brendžio kategoriją, MV 2009 m. antrą ketv. perėmė „St.Remy” atstovavimą Lietuvoje, o ketvirtą ketv. – asortimentą papildė LGCF kompanijos brendžiu „Chenet”, be to, nuo 1993 m. atstovauja brendį „Metaxa”, kuris pagal pardavimus užima antrą vietą importuojamų brendžių segmente. „Praėjusiais metais išplėstas brendžių asortimentas pilnai pasiteisino, todėl investuosime į turimų prekinių ženklų rinkodarą. Tuo tarpu likerių kategorija jau kelis metus iš eilės ženkliai krinta, todėl šią kategoriją laikinai sumažinome”, – sako MV Generalinis direktorius Marijus Cilcius. „Mineraliniai vandenys” yra pirmaujanti didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais bei tabako gaminiais bendrovė Lietuvoje, taip pat veikianti Lenkijoje, Latvijoje ir Estijoje. 2009 m. MV apyvarta siekė 598,17 mln. Lt. Pagal 2009 m. trijų ketvirčių apyvartą MV Lietuvos didžiausių įmonių sąraše iš 24 vietos pakilo į 18. MV atstovauja „Stumbro”, „Hennessy”, „Moet & Chandon”, „etaxa”, „Russian Standard Vodka”, „Red Bull”, „Antinori”, „aron Philippe de Rothschild”, „Farnese”, „Bianchi”, LGCF, BAT, JTI prekių ženklus.

Parašykite komentarą